Ogłoszenia
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Upamiętnienie 85 rocznicy wybuchu II Wojny Światowej sygnał alarmowy.
Akapit nr 1 - brak tytułu
W ramach treningu doskonalącego system alarmowania, celem jednoczesnego upamiętnienia 85 rocznicy wybuchu II Wojny Światowej, w dniu 1 września 2024 roku, o godzinie 12:00 nadany zostanie akustyczny sygnał alarmowy (syrena) trwający 1 minutę.
Pobierz dane XML Upamiętnienie 85 rocznicy wybuchu II Wojny Światowej sygnał alarmowy. Drukuj informację Upamiętnienie 85 rocznicy wybuchu II Wojny Światowej sygnał alarmowy.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-08-30 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Dorota Ejsmont |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-08-30 10:01:14 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Adrian Piotrowicz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-08-30 10:01:23 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Adrian Piotrowicz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-08-30 10:01:23 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1615 raz(y) |
Stypendium szkolne dla uczniów w roku szkolnym 2024-2025
Akapit nr 1 - brak tytułu
Stypendium szkolne dla uczniów w roku szkolnym 2024-2025
Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim informuje o możliwości składania wniosków o przyznanie stypendium szkolnego i zasiłku szkolnego na rok szkolny 2024/2025.
- Stypendium szkolne
Komu przysługuje pomoc
Pomoc materialna przysługuje:
1) uczniom szkół publicznych, niepublicznych i niepublicznych szkół artystycznych o uprawnieniach szkół artystycznych oraz słuchaczom kolegiów pracowników służb społecznych - do czasu ukończenia kształcenia, nie dłużej jednak niż do ukończenia 24. roku życia;
2) wychowankom publicznych i niepublicznych ośrodków rewalidacyjno-wychowawczych - do czasu ukończenia realizacji obowiązku nauki.
Stypendium szkolne może otrzymać uczeń znajdujący się w trudnej sytuacji materialnej, wynikającej
z niskich dochodów na osobę w rodzinie, w szczególności, gdy w rodzinie tej występuje: bezrobocie, niepełnosprawność, ciężka lub długotrwała choroba, wielodzietność, brak umiejętności wypełniania funkcji opiekuńczo-wychowawczych, alkoholizm lub narkomania, a także, gdy rodzina jest niepełna lub wystąpiło zdarzenie losowe.
z niskich dochodów na osobę w rodzinie, w szczególności, gdy w rodzinie tej występuje: bezrobocie, niepełnosprawność, ciężka lub długotrwała choroba, wielodzietność, brak umiejętności wypełniania funkcji opiekuńczo-wychowawczych, alkoholizm lub narkomania, a także, gdy rodzina jest niepełna lub wystąpiło zdarzenie losowe.
Stypendium nie przysługuje:
a) uczniom realizującym obowiązek rocznego przygotowania przedszkolnego,
b) uczniom, którzy nie mieszkają na terenie Gminy Miejskiej Lidzbark Warmiński.
Wysokość kryterium dochodowego
Miesięczna wysokość dochodu na osobę w rodzinie ucznia uprawniająca do ubiegania
się o stypendium szkolne nie może być większa niż kwota 600 zł netto.
się o stypendium szkolne nie może być większa niż kwota 600 zł netto.
Dochód
Dokumentami potwierdzającymi dochód są:
- zaświadczenie od pracodawcy o dochodach netto uzyskiwanych w miesiącu poprzedzającym złożenie wniosku (sierpień 2024 r.);
- zaświadczenie z Powiatowego Urzędu Pracy o pozostawaniu bez pracy (z prawem lub bez prawa do zasiłku);
- zaświadczenie lub decyzja z Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej o otrzymywanych świadczeniach (zasiłek stały, zasiłek okresowy, zasiłek rodzinny, zasiłek pielęgnacyjny, dodatek mieszkaniowy);
- w przypadku posiadania gospodarstwa rolnego zaświadczenie z KRUS o wielkości hektarów przeliczeniowych lub kserokopia ostatniego nakazu płatniczego (oryginał do wglądu);
- wyroki sądowe mówiące o wysokości zasądzonych alimentów, odcinek renty/emerytury
otrzymane w miesiącu poprzedzającym złożenie wniosku; - oświadczenia rodziców o wysokości dochodów uzyskiwanych z prac dorywczych;
- w sytuacji prowadzenia działalności gospodarczej zaświadczenie wydane przez naczelnika urzędu skarbowego za 2023 rok zawierające informację o formie opodatkowania;
- w przypadku prowadzonej działalności opodatkowanej podatkiem dochodowym od osób fizycznych na zasadach określonych w przepisach o podatku dochodowym od osób fizycznych - zaświadczenie zawierające informację o wysokości przychodu, kosztów uzyskania przychodu, różnicy pomiędzy przychodem, a kosztami jego uzyskania, odliczonych od dochodu składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, należny podatek:
- w przypadku prowadzenia działalności na zasadach określonych w przepisach
o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne – dowody opłacenia składek w ZUS.
Refundacja kosztów
Zwrot poniesionych przez ucznia na cele edukacyjne wydatków dokonuje się na podstawie:
- oryginału faktur;
- oryginału rachunków imiennych;
- innych imiennych dokumentów potwierdzających poniesienie kosztów.
Forma udzielania pomocy
Stypendium szkolne może być udzielane uczniom w formie:
1) całkowitego lub częściowego pokrycia kosztów udziału w zajęciach edukacyjnych, w tym wyrównawczych, wykraczających poza zajęcia realizowane w szkole w ramach planu nauczania;
2) całkowitego lub częściowego pokrycia kosztów udziału w zajęciach edukacyjnych realizowanych poza szkołą;
3) pomocy rzeczowej o charakterze edukacyjnym, w tym w szczególności refundacji zakupu podręczników;
4) całkowitego lub częściowego pokrycia kosztów związanych z pobieraniem nauki poza miejscem zamieszkania (dotyczy uczniów szkół ponadpodstawowych oraz słuchaczów kolegiów).
Świadczenia pomocy materialnej o charakterze socjalnym są przyznawane na:
1) wniosek rodziców albo pełnoletniego ucznia;
2) wniosek odpowiednio dyrektora szkoły, kolegium pracowników służb społecznych lub ośrodka rewalidacyjno-wychowawczego.
Wniosek
Wnioski można pobrać w Centrum Usług Wspólnych lub ze strony: http://cuw-lidzbarkw.biposwiata.pl/cms/6987/pomoc_materialna_o_charakterze_socjalnym
Termin składania wniosków
Wnioski można składać w nieprzekraczalnym terminie od 1 września 2024 r. – do 15 września 2024 r.
Miejsce składania wniosków
Centrum Usług Wspólnych przy ul. Poniatowskiego 22 w Lidzbarku Warmińskim pokój nr 2.
- Zasiłek szkolny
Zasiłek szkolny może być przyznany uczniowi znajdującemu się przejściowo w trudnej sytuacji materialnej z powodu zdarzenia losowego, w formie świadczenia pieniężnego na pokrycie wydatków związanych z procesem edukacyjnym, raz lub kilka razy w roku, niezależnie od otrzymywanego stypendium szkolnego. O zasiłek szkolny można się ubiegać w terminie nie dłuższym niż dwa miesiące od wystąpienia zdarzenia uzasadniającego przyznanie tego zasiłku. Wniosek o przyznanie zasiłku szkolnego powinien zawierać dokumenty potwierdzające wystąpienie zdarzenia losowego.
Wysokość zasiłku szkolnego nie może przekroczyć jednorazowo kwoty stanowiącej pięciokrotność kwoty, o której mowa w art. 6 ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (tj. nie więcej, niż 620 zł).
Pobierz dane XML Stypendium szkolne dla uczniów w roku szkolnym 2024-2025 Drukuj informację Stypendium szkolne dla uczniów w roku szkolnym 2024-2025
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-08-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Paulina Pieczul |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-08-22 14:10:59 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Adrian Piotrowicz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-08-22 14:11:05 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Adrian Piotrowicz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-08-22 14:11:05 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1667 raz(y) |
Ogłoszenie o naborze wniosków na realizację programu „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025
Akapit nr 1 - brak tytułu
Na stronie internetowej Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej ogłoszono nabór wniosków w ramach Programu „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025.
Program ma na celu zapewnienie dostępności do usług asysytencji osobistej dla osób z niepełnosprawnościami. W ramach tego programu, asystenci wspierają osoby niepełnosprawne w różnych sferach życia, w tym w codziennych czynnościach i funkcjonowaniu społecznym.
Jeśli jesteś zainteresowany, warto śledzić informacje na stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lidzbarku Warmińskim, aby dowiedzieć się więcej o naborze i procedurze składania wniosków.
Termin składania wniosków upływa dnia 23 sierpnia 2024 r.
Wszelkie informacje można uzyskać pod telefonem 897678050 oraz pod linkiem:
https://www.gov.pl/web/uw-opolski/asystent-osobisty-osoby-z-niepelnosprawnoscia-dla-jednostek-samorzadu-terytorialnego---edycja-2025?fbclid=IwY2xjawEph89leHRuA2FlbQIxMQABHYlbyC1qLO0TO0Lz6hWGxGai6LfszbkwUxZlNy1jVmhYvBenOuTpMp29VQ_aem_DU8-8MZJFKpedvlh5M3s2A
Pobierz dane XML Ogłoszenie o naborze wniosków na realizację programu „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025 Drukuj informację Ogłoszenie o naborze wniosków na realizację programu „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-08-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Kamil Onyszk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-08-14 14:52:26 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Kamil Onyszk |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-08-14 14:52:30 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Kamil Onyszk |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-08-14 14:52:30 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1643 raz(y) |
Informacja o akustycznym sygnale alarmowym (syrena) trwający 1 min.
Akapit nr 1 - brak tytułu
W ramach treningu doskonalącego system alarmowania, celem jednoczesnego upamiętnienia 80 rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego, w dniu 1 sierpnia 2024r. o godz. 17.00 nadany zostanie akustyczny sygnał alarmowy (syrena) trwający 1 min.
Pobierz dane XML Informacja o akustycznym sygnale alarmowym (syrena) trwający 1 min. Drukuj informację Informacja o akustycznym sygnale alarmowym (syrena) trwający 1 min.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-07-30 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Natalia Sztukowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-07-30 08:31:00 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Adrian Piotrowicz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-07-30 08:31:06 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Adrian Piotrowicz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-07-30 08:31:05 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1804 raz(y) |
Informacja o zgromadzeniu publicznym
Akapit nr 1 - brak tytułu
W dniu 01.08.2024 roku odbędzie się zgromadzenie publiczne mające na celu upamiętnienie i oddanie hołdu bohaterom Powstania Warszawskiego.
Planowane miejsce i godzina wydarzenia: Okolice Ronda Armii Krajowej w Lidzbarku Warmińskim w godzinach 16:15 - 17:15.
Planowane miejsce i godzina wydarzenia: Okolice Ronda Armii Krajowej w Lidzbarku Warmińskim w godzinach 16:15 - 17:15.
Pobierz dane XML Informacja o zgromadzeniu publicznym Drukuj informację Informacja o zgromadzeniu publicznym
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-07-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Natalia Sztukowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-07-24 08:54:16 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Adrian Piotrowicz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-07-24 08:54:21 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Adrian Piotrowicz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-07-24 08:54:21 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1791 raz(y) |
List do Rolników, Rodziców i Opiekunów Dzieci przebywających na obszarach wiejskich
Akapit nr 1 - brak tytułu
Załączniki
Pobierz dane XML List do Rolników, Rodziców i Opiekunów Dzieci przebywających na obszarach wiejskich Drukuj informację List do Rolników, Rodziców i Opiekunów Dzieci przebywających na obszarach wiejskich
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-06-27 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Adrian Piotrowicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-06-27 10:27:54 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Adrian Piotrowicz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-06-27 10:29:47 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Adrian Piotrowicz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-06-27 10:29:47 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2104 raz(y) |
Informacja o realizacji Programów rządowych - Korpus Wsparcia Seniorów oraz Rodzinne Domy Pomocy
Informacja o realizacji Programów rządowych - Korpus Wsparcia Seniorów oraz Rodzinne Domy Pomocy
Rodzinny dom pomocy
Rodzinny dom pomocy stanowi formę usług opiekuńczych i bytowych świadczonych całodobowo. W przypadku braku możliwości zapewnienia usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania osoba wymagająca z powodu wieku lub niepełnosprawności pomocy innych osób może korzystać z usług opiekuńczych i bytowych w formie rodzinnego domu pomocy.
Program Korpus Wsparcia Seniorów zapewnia usługi opiekuńcze w formie usług sąsiedzkich seniorom w wieku 60 lat i więcej.
Usługi sąsiedzkie świadczone w ramach Modułu I obejmą swoim zakresem pomoc w zaspokajaniu podstawowych potrzeb życiowych, podstawową opiekę higieniczno-pielęgnacyjną, przez którą należy rozumieć formy wsparcia niewymagające specjalistycznej wiedzy i kompetencji oraz w miarę potrzeb i możliwości, zapewnienie kontaktów z otoczeniem.
Pobierz dane XML Informacja o realizacji Programów rządowych - Korpus Wsparcia Seniorów oraz Rodzinne Domy Pomocy Drukuj informację Informacja o realizacji Programów rządowych - Korpus Wsparcia Seniorów oraz Rodzinne Domy Pomocy
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-06-20 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Kamil Onyszk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-06-20 14:37:36 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Kamil Onyszk |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-06-20 14:45:06 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Kamil Onyszk |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-06-20 14:45:06 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2128 raz(y) |
Uwaga!!! Zmiany w przepisach Ustawy z dnia 12 marca 2022 roku o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zmiany w przepisach Ustawy z dnia 12 marca 2022 roku o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa (t.j. Dz. U. z 2024r., poz.167) informuje się, iż od dnia 1 lipca 2024 roku usunięty zostanie art. 13 ww. ustawy.
Osoby, które będą potrzebowały pomocy ze strony Państwa Polskiego w zapewnieniu zakwaterowania i wyżywienia powinny wypełnić wniosek (wzór poniżej) i przesłać go na adres:
Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9
10-575 Olsztyn
lub drogą elektroniczną na adres:
Przypomina się, że w województwie warmińsko-mazurskim funkcjonuje Całodobowy Punkt Recepcyjny w Olsztynie, przy ul. Marka Kotańskiego 1, tel. 797 829 617.
Załączniki
Pobierz dane XML Uwaga!!! Zmiany w przepisach Ustawy z dnia 12 marca 2022 roku o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa. Drukuj informację Uwaga!!! Zmiany w przepisach Ustawy z dnia 12 marca 2022 roku o pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-06-13 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Dorota Ejsmont |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-06-13 08:55:25 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Adrian Piotrowicz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-06-13 08:56:18 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Adrian Piotrowicz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-06-13 08:56:18 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2223 raz(y) |
Ostrzeżenie meteorologiczne Nr 53
Załączniki
Pobierz dane XML Ostrzeżenie meteorologiczne Nr 53 Drukuj informację Ostrzeżenie meteorologiczne Nr 53
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-05-23 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Dorota Ejsmont |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-05-23 09:11:52 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Adrian Piotrowicz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-05-23 09:12:33 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Adrian Piotrowicz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-05-23 09:12:33 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2278 raz(y) |
Ogłoszenie o wyłożeniu do publicznego wglądu aktualizacji projektu „Założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta Lidzbark Warmiński na lata 2013-2028”
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie o wyłożeniu do publicznego wglądu aktualizacji projektu „Założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta Lidzbark Warmiński na lata 2013-2028” Drukuj informację Ogłoszenie o wyłożeniu do publicznego wglądu aktualizacji projektu „Założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta Lidzbark Warmiński na lata 2013-2028”
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-05-10 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Beata Głowala |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-05-10 14:58:41 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Agnieszka Ślusarska |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-05-10 15:01:44 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Agnieszka Ślusarska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-05-10 15:01:44 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1651 raz(y) |