ˆ

Ogłoszenia

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Wykaz szkół i placówek niepublicznych w Lidzbarku Warmińskim

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wykaz szkół i placówek niepublicznych w Lidzbarku Warmińskim
 
 
1
2
3
4
 
Lp.
 
Nazwa szkoły/placówki
 
Typ lub rodzaj szkoły/placówki
 
Adres szkoły/placówki
I.
Żłobki
1.
Przedszkole Niepubliczne z oddziałem żłobkowym „KUBUŚ”
żłobek niepubliczny
ul. Ogrodowa 1
11-100 Lidzbark Warmiński
2.
Żłobek Niepubliczny Akademia Uśmiechu
żłobek niepubliczny
ul. Mazurska 2
11-100 Lidzbark Warmiński
II.
Przedszkola
1.
Przedszkole Niepubliczne „KUBUŚ”
przedszkole niepubliczne
ul. Ogrodowa 1
11-100 Lidzbark Warmiński
2.
Przedszkole Niepubliczne „PUCHATEK”
przedszkole niepubliczne
ul. Wyszyńskiego 11
11-100 Lidzbark Warmiński
3.
Przedszkole Niepubliczne „MIŚ”
przedszkole niepubliczne
ul. Kromera 13
11-100 Lidzbark Warmiński
4.
Przedszkole Niepubliczne „Akademia Uśmiechu”
przedszkole niepubliczne
ul. Mazurska 2
11-100 Lidzbark Warmiński
III.
Szkoły podstawowe
1.
Niepubliczna Szkoła Podstawowa w Lidzbarku Warmińskim
ośmioletnia szkoła podstawowa
ul. Mazurska 2
11-100 Lidzbark Warmiński
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-06-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Paulina Pieczul
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-06-07 10:34:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Adrian Piotrowicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-06-07 10:35:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Adrian Piotrowicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-06-07 10:35:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
24 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o zamiarze zorganizowania zgromadzenia w trybie uproszczonym

Akapit nr 1 - brak tytułu

W dniu  07 czerwca 2023 r. do Urzędu Miejskiego w Lidzbarku Warmińskim wpłynęło zawiadomienie o zamiarze zorganizowania zgromadzenia w trybie uproszczonym .
Zgromadzenie zaplanowane jest na dzień  09.06.2023 roku między godziną 17.00 a 19.00
Miejsce zgromadzenia: ul. Powstańców Warszawy, teren przy Wysokiej Bramie.
Cel zgromadzenia: edukacja humanitarna w zakresie ochrony zwierząt i idei praw zwierząt, promocja etycznych postaw wobec zwierząt, ochrony  środowiska naturalnego oraz prowadzenia zdrowego trybu życia.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-06-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Natalia Sztukowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-06-07 10:32:07
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Adrian Piotrowicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-06-07 10:32:11
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Adrian Piotrowicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-06-07 10:32:11
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
28 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa

Akapit nr 1 - brak tytułu

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-05-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Adrian Piotrowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-05-16 12:09:53
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Adrian Piotrowicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-05-16 12:10:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Adrian Piotrowicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-05-16 12:11:49
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
342 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

OBWIESZCZENIE WOJEWODY WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO z dnia 27 marca 2023 r. o przeprowadzeniu kwalifikacji wojskowej w 2023 r.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Na podstawie art. 57 ust. 2 Ustawy z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny (Dz. U. z 2022 r. poz. 2305, z 2023 r. poz. 347),
§ 3 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 27 lutego 2023 r. w sprawie kwalifikacji wojskowej (Dz. U. z 2023 r. poz. 440) oraz § 2 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 21 lutego 2023 r. w sprawie przeprowadzenia kwalifikacji wojskowej w 2023 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 333) ogłasza się, co następuje:
 
§ 1. W okresie od dnia 17 kwietnia 2023 r. do dnia 21 lipca 2023 r. przeprowadzona zostanie na terenie Województwa Warmińsko-Mazurskiego kwalifikacja wojskowa.
§ 2. Do stawienia się do kwalifikacji wojskowej, w terminie o którym mowa w § 1, wzywa się:
  1. mężczyzn urodzonych w 2004 r.;
  2. mężczyzn urodzonych w latach 1999-2003, którzy nie posiadają określonej kategorii zdolności do czynnej służby wojskowej;
  3. osoby, które w latach 2021 i 2022:
    1. zostały uznane przez powiatowe komisje lekarskie za czasowo niezdolne do służby wojskowej ze względu na stan zdrowia, jeżeli okres tej niezdolności upływa przed
zakończeniem kwalifikacji wojskowej;
  1. zostały uznane przez powiatowe komisje lekarskie za czasowo niezdolne do służby wojskowej ze względu na stan zdrowia, jeżeli okres tej niezdolności upływa po zakończeniu kwalifikacji wojskowej i złożyły wniosek o zmianę kategorii zdolności, o którym mowa w art. 64 ust. 4 ustawy z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny, przed dniem zakończenia kwalifikacji wojskowej;
  1. kobiety urodzone w latach 1999–2004 posiadające kwalifikacje przydatne do służby wojskowej oraz kobiety pobierające naukę w celu uzyskania tych kwalifikacji, które w roku szkolnym lub akademickim 2022/2023 kończą studia na kierunkach lub kończą naukę w zawodach, o których mowa w przepisach wydanych na podstawie art. 60 ust. 7 ustawy z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny;
  2. osoby, które ukończyły 18 lat życia i zgłosiły się ochotniczo do kwalifikacji wojskowej do końca roku kalendarzowego, w którym kończą 60 lat życia, jeżeli nie posiadają określonej kategorii zdolności do czynnej służby wojskowej.
§ 3. Kwalifikację wojskową osób, o których mowa w § 2, przeprowadzą powiatowe komisje lekarskie:
 
 
L.P.
Miejsce przeprowadzenia kwalifikacji wojskowej i zasięg terytorialny
Siedziba Powiatowej Komisji Lekarskiej
Termin
(bez sobót i niedziel)
 
1.
Powiatowa Komisja Lekarska w Bartoszycach
(M. i Gm. Bisztynek, Gm. Bartoszyce, M. i Gm. Sępopol, Gm. Górowo Iławeckie, M. Górowo Iławeckie, M. Bartoszyce)
Starostwo Powiatowe w Bartoszycach;
ul. 11 listopada 7B; 11-200 Bartoszyce (budynek Biura Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego)
17 kwietnia – 5 maja 2023 r (z wyłączeniem od 1 do 3 maja br.).
 
2.
Powiatowa Komisja Lekarska w Braniewie
(M. i Gm. Pieniężno, Gm. Płoskinia, Gm. Lelkowo, Gm. Braniewo, Gm. Wilczęta, M. i Gm. Frombork, M. Braniewo)
Centrum Edukacji ZDZ w Braniewie;
ul. Morska 7; 14-500 Braniewo
23 maja - 6 czerwca
2023 r. (z wyłączeniem 1 czerwca br.)
 
3.
Powiatowa Komisja Lekarska w Działdowie
(M. Działdowo, M. i Gm. Lidzbark, Gm. Płośnica, Gm. Działdowo, Gm. Iłowo – Osada, Gm. Rybno)
Powiatowa Biblioteka Pedagogiczna;
ul. Grunwaldzka 7; 13-200 Działdowo
1 - 27 czerwca 2023 r
(z wyłączeniem 8 i 9 czerwca br.).
 
4.
Powiatowa Komisja Lekarska Nr 1 w Elblągu
(M. i Gm. Pasłęk, M. i Gm. Tolkmicko, M. i Gm. Młynary, Gm. Elbląg, Gm. Milejewo, Gm. Gronowo Elbląskie, Gm. Godkowo, Gm. Markusy, Gm. Rychliki)
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w
Elblągu;
ul. J. A. Komeńskiego 40; 82-300 Elbląg
25 maja - 19 czerwca 2023 r. (z wyłączeniem 8 i 9 czerwca br.)
 
5.
Powiatowa Komisja Lekarska Nr 2 w Elblągu
(M. Elbląg)
Budynek Krytego Lodowiska HELENA w
Elblągu;
ul. Karowa 1; 82-300 Elbląg
17 kwietnia - 24 maja
2023 r.
6.
Powiatowa Komisja Lekarska w Ełku
(M. Ełk, Gm. Stare Juchy, Gm. Ełk, Gm. Kalinowo, Gm. Prostki)
Centrum Kształcenia Zawodowego w Ełku; ul. 11 listopada 24; 19-300 Ełk
17 kwietnia - 26 maja
2023 r.
 
7.
 
Powiatowa Komisja Lekarska w Giżycku
(M. Giżycko, Gm. Giżycko, M. i Gm. Ryn, Gm. Wydminy, Gm. Kruklanki, Gm. Miłki)
Internat Zespołu Szkół Kształtowania Środowiska
i Agrobiznesu w Giżycku;
ul. Smętka 7; 11-500 Giżycko
 
12 – 29 czerwca 2023 r.
 
8.
Powiatowa Komisja Lekarska w Gołdapi
(Gm. Banie Mazurskie, Gm. Dubeninki, M. i Gm. Gołdap)
Centrum Dydaktyczno-Szkoleniowe w
Gołdapi;
ul. Partyzantów 31; 19-500 Gołdap
 
18 -26 maja 2023 r.
 
9.
Powiatowa Komisja Lekarska w Iławie
(Gm. Iława, M. Iława, M. Lubawa, Gm. Lubawa, M. i Gm. Kisielice, M. i Gm. Zalewo, M. i Gm. Susz)
Siedziba Starostwa Powiatowego w Iławie;
ul. Andersa 2a; 14-200 Iława
17 maja - 16 czerwca 2023 r. (z wyłączeniem 8 i 9 czerwca br.)
 
10.
Powiatowa Komisja Lekarska w Kętrzynie
(M. Kętrzyn, M. i Gm. Korsze, M. i Gm. Reszel, Gm. Barciany, Gm. Srokowo, Gm.
Kętrzyn)
Powiatowe Centrum Edukacyjne w Kętrzynie;
ul. Poznańska 21; 11-400 Kętrzyn
22 maja - 14 czerwca 2023 r. (z wyłączeniem 8 i 9 czerwca br.)
 
11.
Powiatowa Komisja Lekarska w Lidzbarku Warmińskim
(M. i Gm. Orneta, Gm. Lubomino, Gm. Kiwity, Gm. Lidzbark Warmiński,
M. Lidzbark Warmiński)
Bursa Międzyszkolna przy Zespole Szkół Zawodowych w Lidzbarku Warmińskim; ul. Wierzbickiego 3a; 11-100 Lidzbark Warmiński
 
18 kwietnia - 4 maja
2023 r.
12.
Powiatowa Komisja Lekarska w Mrągowie
(M. Mrągowo, Gm. Sorkwity, Gm. Mrągowo, M. i Gm. Mikołajki, Gm. Piecki)
Powiatowy Zarząd Dróg w Mrągowie;
ul. Nowogródzka 1; 11-700 Mrągowo
23 maja - 7 czerwca
2023 r.
 
13.
Powiatowa Komisja Lekarska w Nidzicy
(M. i Gm. Nidzica, Gm. Kozłowo, Gm. Janowo, Gm. Janowiec Kościelny)
Centrum Kształcenia Zawodowego w Nidzicy;
ul. Wyborska 10; 13-100 Nidzica
1 - 15 czerwca 2023 r.
(z wyłączeniem 8 i 9 czerwca br.)
 
 
14.
Powiatowa Komisja Lekarska w Nowym Mieście Lubawskim
(M. Nowe Miasto Lubawskie, Gm. Biskupiec, Gm. Grodziczno, Gm. Nowe Miasto Lubawskie Gm. Kurzętnik)
Zespół Szkół im. C.K. Norwida w Nowym
Mieście Lubawskim;
ul. 3 Maja 24; 13-300 Nowe Miasto Lubawskie
 
16 - 30 maja 2023 r.
 
15.
Powiatowa Komisja Lekarska w Olecku
(M. i Gm. Olecko, Gm. Kowale Oleckie, Gm. Wieliczki, Gm. Świętajno)
Starostwo Powiatowe w Olecku;
ul. Kolejowa 32; 19-400 Olecko
1 - 15 czerwca 2023 r.
(z wyłączeniem 8 i 9 czerwca br.)
 
16.
Powiatowa Komisja Lekarska Nr 1 w Olsztynie
(M. i Gm. Barczewo, M. i Gm. Biskupiec, M. i Gm. Dobre Miasto, Gm. Dywity, Gm. Gietrzwałd, M. i Gm. Jeziorany, Gm. Jonkowo, Gm. Kolno, M. i Gm. Olsztynek, Gm. Purda, Gm. Stawiguda, Gm. Świątki)
Starostwo Powiatowe w Olsztynie;
Plac Bema 5; 10-516 Olsztyn (pomieszczenie P- 1)
17 kwietnia - 1 czerwca 2023 r. (z wyłączeniem od 1 do 5 maja br.)
 
17.
Powiatowa Komisja Lekarska Nr 2 w Olsztynie
(M. Olsztyn)
Starostwo Powiatowe w Olsztynie;
Plac Bema 5; 10-516 Olsztyn, (pomieszczenie P-1)
5 czerwca - 19 lipca
2023 r. (z wyłączeniem 8 i 9 czerwca br.)
 
18.
Powiatowa Komisja Lekarska w Ostródzie
(M. Ostróda, Gm. Ostróda, Gm. Łukta, Gm. Grunwald, Gm. Dąbrówno, Gm. Małdyty,
M. i Gm. Miłomłyn, M. i Gm. Miłakowo, M. i Gm. Morąg)
Budynek Centrum Użyteczności Publicznej; (s. 232, 237,238,239) ul. Jana III Sobieskiego 9; 14-100 Ostróda
17 kwietnia - 18 maja
2023 r.
19.
Powiatowa Komisja Lekarska w Piszu
(M. i Gm. Pisz, M. i Gm. Orzysz, M. i Gm. Ruciane Nida, M. i Gm. Biała Piska)
Starostwo Powiatowe w Piszu;
ul. Warszawska 1; 12-200 Pisz
22 maja - 6 czerwca
2023 r.
 
20.
Powiatowa Komisja Lekarska w Szczytnie
(Gm. Jedwabno, M. i Gm. Wielbark, M. i Gm. Pasym, Gm. Dźwierzuty, Gm.
Świętajno, Gm. Rozogi, M. Szczytno, Gm. Szczytno)
Zespołu Szkół Nr 1 w Szczytnie (Warsztaty Szkolne);
ul. Śląska 14; 12-100 Szczytno
 
9 - 30 maja 2023 r.
 
21.
Powiatowa Komisja Lekarska w Węgorzewie
(Gm. Budry, Gm. Pozezdrze, M. i Gm. Węgorzewo)
Lokal w budynku Szkolnego Schroniska
Młodzieżowego w Węgorzewie;
ul. B. Prusa 8; 11-600 Węgorzewo
 
17 - 24 kwietnia 2023 r.
 
 
§ 4.1.Osoba stawiająca się po raz pierwszy do kwalifikacji wojskowej przedstawia:
  1. wójtowi (burmistrzowi, prezydentowi miasta):
    1. dowód osobisty lub inny dokument pozwalający na ustalenie tożsamości;
    2. dokument potwierdzający przyczyny niestawienia się do kwalifikacji wojskowej, jeżeli stawienie się do kwalifikacji wojskowej w terminie określonym w wezwaniu nie było możliwe;
  2. powiatowej komisji lekarskiej – dokumentację medyczną, o której mowa w art. 62 ust. 3 ustawy, albo wypis z treści orzeczenia stwierdzającego niezdolność lub
niepełnosprawność, o których mowa w art. 62 ust. 4 ustawy;
  1. szefowi wojskowego centrum rekrutacji:
    1. dokumenty potwierdzające poziom wykształcenia lub pobieranie nauki oraz posiadane kwalifikacje zawodowe;
    2. potwierdzenie zgłoszenia się do rejestracji w przypadku wprowadzenia takiego obowiązku.
  1. Osoba, która stawała już do kwalifikacji wojskowej, lub osoba ubiegająca się o zmianę kategorii zdolności do służby
wojskowej przedstawia:
  1. wójtowi (burmistrzowi, prezydentowi miasta):
    1. dowód osobisty lub inny dokument pozwalający na ustalenie tożsamości;
    2. dokument potwierdzający przyczyny niestawienia się do kwalifikacji wojskowej, jeżeli stawienie się do kwalifikacji wojskowej w terminie określonym w wezwaniu nie było możliwe;
  2. powiatowej komisji lekarskiej – dokumentację medyczną, o której mowa w art. 62 ust. 3 ustawy, albo wypis z treści orzeczenia stwierdzającego niezdolność lub
niepełnosprawność, o których mowa w art. 62 ust. 4 ustawy;
  1. szefowi wojskowego centrum rekrutacji ‒ wojskowy dokument osobisty w przypadku jego wydania oraz dokumenty potwierdzające poziom wykształcenia lub pobieranie nauki oraz posiadane kwalifikacje zawodowe.
§ 5.1. Osoby ubiegające się o zmianę kategorii zdolności do służby wojskowej oraz ochotnicy zgłaszają się do szefa wojskowego centrum rekrutacji właściwego ze względu na miejsce pobytu stałego lub pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące (Dz.U. z 2023 poz. 404).
2. Do kwalifikacji wojskowej mogą się zgłosić również ochotnicy, w tym kobiety, do końca roku kalendarzowego, w którym kończą 60 lat życia, niezależnie od posiadanych kwalifikacji i wykształcenia, jeżeli ukończyli co najmniej 18 lat życia. Zgłoszenia można dokonać również z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344)
§ 6.1. Osoby podlegające kwalifikacji wojskowej stawiają się przed wójtem (burmistrzem, prezydentem miasta), powiatową komisją lekarską oraz szefem wojskowego centrum rekrutacji, właściwymi ze względu na miejsce ich pobytu stałego. Osoby zameldowane na pobyt czasowy trwający ponad trzy miesiące, a podlegające kwalifikacji wojskowej stawiają się przed wójtem (burmistrzem, prezydentem miasta), powiatową komisją lekarską oraz szefem wojskowego centrum rekrutacji, właściwymi ze względu na miejsce tego pobytu.
  1. Osoby podlegające stawieniu się do kwalifikacji wojskowej, które w okresie od dnia ogłoszenia kwalifikacji wojskowej do dnia jej rozpoczęcia zmieniły miejsce pobytu stałego albo pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące, zgłaszają się do wójta (burmistrza, prezydenta miasta), właściwego ze względu na ich nowe miejsce pobytu stałego albo pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące. Wójt (burmistrz, prezydent miasta) wyznacza im miejsce i termin stawienia się do kwalifikacji wojskowej.
  2. Osoby podlegające stawieniu się do kwalifikacji wojskowej, które po rozpoczęciu kwalifikacji wojskowej na danym terenie zamierzają zmienić miejsce pobytu stałego albo pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące, stawiają się do kwalifikacji wojskowej przed opuszczeniem miejsca dotychczasowego pobytu. W pozostałych przypadkach właściwość miejscową ustala się według przepisów art. 21 § 1 pkt 3 i § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego.
  3. Przepisy ust. 1, 2 i 3 stosuje się również do ochotników.
§ 7.1. Kto wbrew obowiązkom wynikającym z ustawy:
  1. nie stawia się do kwalifikacji wojskowej przed wójtem (burmistrzem, prezydentem miasta), przed właściwą komisją lekarską lub przed szefem wojskowego centrum rekrutacji w określonym terminie i miejscu albo nie przedstawia dokumentów, których przedstawienie zostało nakazane;
  2. nie zgłasza się w celu uregulowania stosunku do obowiązku obrony;
  3. nie zgłasza się w określonym terminie i miejscu na wezwanie właściwych organów w sprawach dotyczących obowiązku obrony oraz odmawia poddania się badaniom lekarskim;
  4. odmawia udzielenia właściwym organom prowadzącym ewidencję wojskową informacji w zakresie danych jego dotyczących i przetwarzanych w ewidencji wojskowej;
podlega karze ograniczenia wolności albo grzywny.
Orzekanie w sprawach, o których mowa w § 7. ust.1., następuje na podstawie przepisów ustawy z dnia 24 sierpnia 2001 r. – Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia).
2. W przypadku niestawienia się do kwalifikacji wojskowej bez uzasadnionej przyczyny właściwy wójt (burmistrz, prezydent miasta) z urzędu albo na wniosek przewodniczącego powiatowej komisji lekarskiej lub szefa wojskowego centrum rekrutacji nakłada na osobę podlegającą kwalifikacji wojskowej grzywnę w celu przymuszenia albo zarządza przymusowe doprowadzenie przez Policję do kwalifikacji wojskowej w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.
 
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-03-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Homziuk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-03-31 14:08:10
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Adrian Piotrowicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-03-31 14:09:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Adrian Piotrowicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-03-31 14:09:49
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1142 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
 
W imieniu Gminy Miejskiej Lidzbark Warmiński zawiadamiam, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn: Dostawa, sadzenie roślin i pielęgnacja zieleni na terenie Lidzbarka Warmińskiego, wybrano ofertę nr 1, tj. ofertę następującego Wykonawcy:
 
GREENTECHNICA Rafał Kołodziejczak, ul. Ogrodowa 5/1, 11-100 Lidzbark Warmiński.
 
Uzasadnienie wyboru
 
Wybrano najkorzystniejszą ofertę złożoną w przedmiotowym postępowaniu, spełniającą wszystkie wymogi określone w zapytaniu ofertowym, a cena brutto zawarta w ofercie ww. Wykonawcy nie przewyższa kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 100000,00 złotych brutto.
 
Nazwy  i  adresy  Wykonawców,  którzy  złożyli  oferty,  ceny  ryczałtowe  brutto  zawarte w ofertach.
Numer oferty
Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy
Cena ryczałtowa brutto
w zł (PLN)
Liczba punktów w kryterium najniższa cena
1.
GREENTECHNICA Rafał Kołodziejczak, ul. Ogrodowa 5/1, 11-100 Lidzbark Warmiński
 
97 805,00 zł
 
100,00
 
Dziękujemy za udział w postępowaniu.
BURMISTRZ
Jacek Wiśniowski
 

 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-02-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Elwira Borkowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-02-22 12:25:33
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Adrian Piotrowicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-02-22 12:27:26
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Adrian Piotrowicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-02-22 12:27:26
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1805 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nieodpłatna pomoc prawna, nieodpłatne poradnictwo obywatelskie oraz nieodpłatna mediacja

Akapit nr 1 - brak tytułu

Nieodpłatna pomoc prawna,nieodpłatne poradnictwo obywatelskie oraz nieodpłatna mediacja
 
Potrzebujesz pomocy prawnika, doradcy, mediatora?  Jesteś w trudnej życiowej sytuacji, na przykład potrzebujesz pomocy w: rozłożeniu długu na raty, w spłacie  pożyczek „chwilówek”, masz kłopoty mieszkaniowe, grozi ci eksmisja, masz problemy pracownicze, z egzekucją alimentów, odziedziczyłeś długi, nie wiesz do jakiego urzędu pójść po pomoc, masz inne problemy związane ze sprawami życia codziennego? Skorzystaj z systemu nieodpłatnej pomocy prawnej, nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego lub nieodpłatnej mediacji.
 
Co to znaczy, że pomoc jest nieodpłatna?
Wszystkie z podejmowanych działań w ramach:
  • nieodpłatnej pomocy prawnej,
  • nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego,
  • nieodpłatnej mediacji,
są darmowe i to niezależnie od tego czy sprawa będzie miała finał w sądzie.
 
Gdzie uzyskam pomoc?
Darmową pomoc uzyskasz w punktach nieodpłatnej pomocy prawnej, poradnictwa obywatelskiego i mediacji w całym kraju.
Punkty znajdują się w każdym powiecie. O tym gdzie jest najbliższy punkt zapytaj:
  1. w starostwie powiatowym,
  2. w urzędzie gminy,
  3. w urzędzie miasta,
lub poszukaj:
  1. na stronach internetowych powiatów i gmin (które znajdziesz wpisując w wyszukiwarkę hasło: urząd gminy, powiatu lub miasta i miejscowość, w której punkcie chcesz się zapisać),
  2. na stronie internetowej np.ms.gov.pl.
 
Kto może skorzystać z darmowej pomocy?
Gdy uważasz, że koszty pomocy prawnika są dla Ciebie zbyt duże, składasz wykonawcy, którego spotkasz w punkcie, pisemne oświadczenie, że nie jesteś w stanie ponieść takich kosztów.Nie martw się. Nie musisz zabierać ze sobą nic z wyjątkiem dowodu osobistego. Wzór oświadczenia da Ci osoba udzielająca pomocy.
 
Czy jako przedsiębiorca mogę skorzystać z pomocy?
Tak.Jeżeli jesteś osobą samozatrudnioną czyli prowadzącąjednoosobową działalność gospodarczą i w ciągu ostatniego roku nie zatrudniałeś żadnych osób. Aby skorzystać z pomocy składasz:
  1. pisemne oświadczenie, że nie jesteś w stanie ponieść tych kosztów, oraz
  2. oświadczenie o niezatrudnianiu innych osób w ciągu ostatniego roku, a także
  3. wszystkie zaświadczenia o pomocy de minimis oraz pomocy de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie, otrzymanej w roku, w którym ubiegasz się o nieodpłatną pomoc prawną oraz otrzymanej w ciągu dwóch poprzedzających ją lat podatkowych, albo oświadczenia o wielkości tej pomocy otrzymanej w tym okresie, albo oświadczenia o nieotrzymaniu takiej pomocy w tym okresie.
Na czym polegają usługi?
Nieodpłatna pomoc prawna
Prawnik wytłumaczy, jakie masz prawa i obowiązki oraz pokaże sposób rozwiązania Twojego problemu prawnego. W razie potrzeby, jeśli sprawa jeszcze nie trafiła do sądu, sporządzi potrzebne Ci pisma (np. pozew). Jeśli Twoja sprawa już jest w sądzie, prawnik pomoże napisać pisma o zwolnienie od kosztów, albo o ustanowienie pełnomocnika z urzędu, które są potrzebne żebyś nie musiał płacić za prawnika w postępowaniu sądowym.
Nieodpłatna porada obywatelska
Doradca obywatelski przyjrzy się Twoim problemom, tak aby dostosować pomoc do Twojej sytuacji. Wytłumaczy Ci też jakie masz:
  • prawa - czyli czego możesz się domagać,
  • i obowiązki - jakie rzeczy musisz zrobić, żeby sobie nie zaszkodzić.
Doradca również będzie Cię wspierał w samodzielnym rozwiązaniu problemu,a w razie potrzeby, sporządzi wspólnie z Tobą plan działania wyjścia z sytuacji oraz pomoże Ci krok po kroku go wykonać.
Nieodpłatna mediacja
Jeśli masz z kimś konflikt, możesz zapisać się na mediację. W takim przypadku mediator będzie pomagał Wam się pogodzić bez pójścia do sądu. Możesz także poprosić o sporządzenie projektuumowy o mediację lub wniosku o jej przeprowadzenie przed sądem, albo wnioskuo przeprowadzenie mediacji w sprawie karnej, czy wniosku do sądu o zatwierdzenie ugody, którą zawarłeś wcześniej podczas mediacji.
Uwaga!Z usługi nieodpłatnej mediacji wyłączone są mediacje zlecone przez sąd oraz sprawy, w których zachodzi uzasadnione podejrzenie, że pomiędzy stronami konfliktu występuje przemoc.
 
Czym się różni pomoc prawna od porady obywatelskiej?
Pomoc prawna:
  • jest udzielana w momencie, kiedy problem danej osoby jest typowo prawny,m.in.gdypotrzebne będzie pójście z tym problemem do sądu, na przykład, gdy osoba chce się rozwieść, ale sama nie jest w stanie napisać pozwu rozwodowego lub gdy samotna matka chce wystąpić o alimenty i także nie wie jak takie pismo sformułować,
  • pomocy prawnej udziela prawnik,
  • jeżeli okaże się, że problem danej osoby nie jest tylko prawny, wtedy udzielający pomocy odsyła daną osobę do miejsca, gdzie może ona stosowną pomoc uzyskać, np. do poradni psychologicznej, ośrodka pomocy społecznej, czy pogotowia dla ofiar przemocy w rodzinie.
Pomoc obywatelska:
  • może, ale nie musidotyczyć problemu prawnego. Poradą będzie, na przykład wskazanie osobie, której zmarł ktoś bliski,do jakiego urzędu powinna się udać, by załatwić wszystkie potrzebne formalności, jak wydanie aktu zgonu, czy wystąpienie o zasiłek pogrzebowy,
  • porad obywatelskich udziela doradca obywatelski,
  • doradca w przypadku stwierdzenia, że problem nie jest wyłącznie prawny, nie musi odsyłać do innych miejsc, tylko sam może starać się pomóc danej osobie.
 
Jak można się zapisać na poradę?
  1. telefonicznie: każdy powiat prowadzi specjalny numer telefonu do zapisów i udzielania informacji; numer telefonu jest dostępny na stronach internetowych powiatów, w tym też Twojego,
  2. lub elektronicznie: na podany przez powiat adres e-mail lub na stronie np.ms.gov.pl/zapisy,
  3. lub osobiście:wstarostwie powiatowym.
 
Jak długo będę czekał na poradę?
To zależy od tego jak dużo osób zgłosiło się na poradę. Prawnik lub doradca obywatelski postarają się przyjąć każdego beneficjenta jak najszybciej.
Wyjątki:
  1. z ważnych powodów dopuszcza się ustalenie innej kolejności udzielania nieodpłatnej pomocy,
  2. kobiety w ciąży zawsze obsługiwane są poza kolejnością.
 
Co musisz przygotować?
  1. Dokumenttożsamości: taki jak dowód osobisty, paszport, lub inny dokument potwierdzający tożsamość; a także
  2. dokumentydotycząceTwojego problemu: jeśli w ogóle takie masz. Nie sąone obowiązkowe.Możesz też po prostu opowiedzieć prawnikowi, doradcy lub mediatorowi o swoim problemie. Jeśli dysponujesz dokumentami, pamiętaj o nich!,
  3. Jeśli jesteś samozatrudnionym przedsiębiorcą, przygotuj: wszystkie zaświadczenia o pomocy de minimis oraz pomocy de minimis w rolnictwie lub rybołówstwie, otrzymanej w roku,w którym ubiegasz się o nieodpłatną pomoc oraz otrzymanej w ciągu dwóch poprzedzających jąlat podatkowych, albo oświadczenia o wielkości tej pomocy otrzymanej w tym okresie, albo oświadczenia o nieotrzymaniu takiej pomocyw tym okresie.
 
Co jeśli jestem osobą z niepełnosprawnościami?
Będąc osobą z trudnościami w poruszaniu lub komunikowaniu się możesz skorzystać z pomocy:
  1. stacjonarnie, czyli w punkcie nieodpłatnej pomocy:
    • możesz przyjść na wizytę z osobą, która pomoże Ci dotrzeć do punktu ibędzie pomagać prawnikowi Ciebie zrozumieć, np. może to być osoba bliska, opiekun lub osoba posługująca się językiem migowym,
    • podczas zapisywania się na poradę, możesz poprosić o pomoc tłumacza języka migowego, 
  2. możesz też skorzystać z pomocy wdogodnym dla siebie miejscu:
    • jeżeli ze względu na stan zdrowia nie możesz go opuszczać, np. w szpitalu lub domu,
    • w miejscu wyposażonym w urządzenia ułatwiające porozumiewanie się, na przykład w siedzibie stowarzyszenia pomagającego osobom doświadczającym trudności w komunikowaniu się,
    • lub w miejscu, w którym będzie możliwość skorzystania z pomocy tłumacza języka migowego, np. w budynku starostwa stale współpracującego z tłumaczem języka migowego,
  3. osoby z niepełnosprawnościami mogą skorzystać także z pomocy wszczególnych formach:
    • po zapisie na wizytę, prawnik lub doradca obywatelski skontaktuje się z Tobą. Może udzielić Ci pomocy telefonicznie, za pośrednictwem komunikatora internetowego (np. Skype) lub przez wiadomość e-mail.Forma udzielenia pomocy musi być wcześniej uzgodniona z pracownikiem starostwa powiatowego lub urzędu miasta,
    • konieczne jest pozostawienie danych kontaktowych do siebie, takich jak numer telefonu lub adres e-mail.
 
Jak wygląda pomoc w czasie epidemii COVID-19?
W 2021 roku powrócił tryb stacjonarny udzielania porad, ale nadal w związku zestanem epidemii nieodpłatna pomoc prawna, poradnictwo obywatelskie i mediacja mogą być udzielane za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość, czyli telefonicznie, za pośrednictwem poczty e-mail oraz przy wykorzystaniu innych komunikatorów internetowych, np. rozmowy wideo.
Uwaga!Jeżeli porada udzielana jest zdalnie,nie musisz składać żadnych oświadczeń wymienionych wcześniej!
 
Edukacja prawna
Jeśli chciałbyś dowiedzieć się więcej na temat praw i obowiązków, poszukaj wydarzeń organizowanych w Twoim powiecie. Na takich wydarzeniach omawiane są problemy zgłaszane w punktach nieodpłatnej pomocy w danym powiecie. Prowadzą je organizacje pozarządowe na co dzień obsługujące mieszkańców w punktach porad.
Szukaj: wykładów, warsztatów, kampanii społecznych, a także opracowań informatorów i poradników, spotkań osobistych, audycji w lokalnych mediach, webinariów albo podcastów i filmików zamieszczanych w Internecie.
Najczęściej takie wydarzenia odbywają się w bibliotekach, szkołach, miejscach aktywności lokalnej lub klubach pracy.
Informacje o nadchodzących wydarzeniach edukacyjnych organizowanych w okolicy oraz bezpłatne materiały, jak broszury czy biuletyny są dostępne w starostwie powiatowym, np. pod numerem telefonu wyznaczonym do zapisów na wizyty, czy na stronie internetowejpowiatu.
 
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 5 sierpnia 2015 r. o nieodpłatnej pomocy prawnej, nieodpłatnym poradnictwie obywatelskim oraz edukacji prawnej.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-02-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Adrian Piotrowicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-02-20 15:39:42
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Adrian Piotrowicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-02-20 15:46:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Adrian Piotrowicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-02-20 15:46:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1816 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

UWAGA!!! Ostrzeżenie meteorologiczne – silny wiatr

Akapit nr 1 - brak tytułu

PROGNOZA POGODY DLA WOJ. WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO
Ważność: od godz. 07:30 dnia 17.02.2023 do godz. 07:30 dnia 18.02.2023
W dzień zachmurzenie całkowite z przejaśnieniami. Okresami słabe opady deszczu, na
wschodzie lokalnie deszczu ze śniegiem. Na zachodzie możliwe sumy opadów do około 8 mm.
Temperatura maksymalna od 3°C na wschodzie do 7°C na zachodzie. Wiatr rano słaby,
stopniowo wzmagający się do umiarkowanego, porywistego, wieczorem możliwe porywy do 60
km/h, a na północnym zachodzie do 70 km/h, południowo-zachodni.
W nocy zachmurzenie całkowite z przejaśnieniami. Przelotne opady deszczu, a na północnym
wschodzie regionu także deszczu ze śniegiem lub mokrego śniegu. Punktowo suma opadów
może osiągnąć 10-15 mm, zwłaszcza w centrum i na wschodzie. Temperatura minimalna od 1°C
do 3°C. Wiatr umiarkowany i dość silny, w drugiej połowie nocy i nad ranem silny od 40
km/h do 50 km/h, w porywach do 90 km/h, a punktowo nawet do 100 km/h, zachodni.
Ważność: od godz. 07:30 dnia 18.02.2023 do godz. 07:30 dnia 19.02.2023
W dzień zachmurzenie całkowite z przejaśnieniami. Przelotne opady deszczu, a na północnym
wschodzie regionu także deszczu ze śniegiem lub mokrego śniegu, stopniowo odsuwające się
na wschód i zanikające. Temperatura maksymalna od 3°C do 6°C. Wiatr dość silny, rano
także silny od 40 km/h do 50 km/h, w porywach do 90 km/h, a punktowo nawet do 100 km/h,
od godzin popołudniowych nieco słabnący, zachodni.
W nocy zachmurzenie duże z większymi przejaśnieniami. Miejscami słabe, przelotne opady
deszczu, lokalnie deszczu ze śniegiem, głównie początkowo. Nad ranem miejscami możliwe
silne zamglenia. Temperatura minimalna od -1°C do 1°C. Wiatr początkowo umiarkowany,
porywisty, stopniowo słabnący, zachodni.
prognozę 27761/2023 opracował synoptyk dyżurny Karolina Kierklo, dnia 2023-02-17 06:05
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-02-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Dorota Ejsmont
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-02-17 11:18:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Adrian Piotrowicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-02-17 11:18:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Adrian Piotrowicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-02-17 11:19:59
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1822 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Informacja o przystąpieniu Gminy Miejskiej Lidzbark Warmiński do zakupu paliwa stałego od dnia 01.01.2023r. do dnia 30.04.2023r.

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
Informacja o przystąpieniu Gminy Miejskiej Lidzbark Warmiński do zakupu paliwa stałego od dnia 01.01.2023r. do dnia 30.04.2023r.
 
 
Na podstawie ustawy z dnia 27 października 2022 roku o zakupie preferencyjnym paliwa stałego dla gospodarstw domowych (Dz.U. z 2022r., poz. 2236) informuję, że Gmina Miejska Lidzbark Warmiński przystępuje do zakupu paliwa stałego z przeznaczeniem dla gospodarstw domowych w okresie od dnia 01.01.2023 roku do dnia 30.04.2023r.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-01-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Monika Napiórkowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-01-04 11:03:11
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Monika Napiórkowska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-01-04 11:04:02
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Monika Napiórkowska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-01-04 11:04:02
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2605 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie o wynikach konkursu na świadczenie w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2023 do 31 grudnia 2024 roku usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lidzbarku Warmińskim w miejscu ich zamieszkania.

Akapit nr 1 - brak tytułu

Ogłoszenie o wynikach konkursu na świadczenie w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2023 do 31 grudnia 2024 roku usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lidzbarku Warmińskim w miejscu ich zamieszkania.    
 
Informuję, że w wyniku otwartego konkursu ofert, na świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych MOPS w Lidzbarku Warmińskim, w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2024 r., wpłynęła jedna oferta, złożona przez Polski Komitet Pomocy Społecznej, Warmińsko - Mazurski Zarząd Wojewódzki w Olsztynie, która spełniła wszystkie wymagania formalne i merytoryczne. Koszt jednej godziny usług na 2023 rok, wynosić będzie 31,00 zł.           
 
Burmistrz 
Jacek Wiśniowski

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-12-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Agnieszka Pastuła
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-12-22 10:18:58
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Adrian Piotrowicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-12-22 10:19:12
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Adrian Piotrowicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-12-22 10:19:12
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2767 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych pracowników

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zgodnie z art. 122 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 roku Prawo oświatowe (Dz. U. z 2021 r. poz. 1082 z późn. zm.), dofinansowanie kosztów kształcenia przysługuje pracodawcom, którzy zawarli z młodocianymi pracownikami umowę o pracę w celu przygotowania zawodowego, jeżeli:
  • pracodawca lub osoba prowadząca zakład w imieniu pracodawcy albo osoba zatrudniona u pracodawcy posiada kwalifikacje wymagane do prowadzenia przygotowania zawodowego młodocianych określone w przepisach
  • w sprawie przygotowania zawodowego młodocianych i ich wynagradzania,
  • młodociany pracownik ukończył naukę zawodu lub przyuczenie do wykonywania określonej pracy i zdał egzamin, zgodnie
    z przepisami, o których mowa w pkt. 1.
 
Wymagane wnioski i załączniki:
Wniosek o dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianego pracownika składa pracodawca w terminie 3 miesięcy od dnia zdania przez młodocianego pracownika egzaminu zawodowego;
Do wniosku należy załączyć:
  1. kopię dokumentów obustronnie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu;
  2. kopię dokumentów potwierdzających, że pracodawca lub osoba prowadząca zakład w imieniu pracodawcy albo osoba zatrudniona
    u pracodawcy posiada kwalifikacje wymagane do prowadzenia przygotowania zawodowego młodocianych;
  3. kopię dokumentu potwierdzającego zatrudnienie osoby prowadzącej szkolenie w imieniu pracodawcy albo osoby zatrudnionej
    u pracodawcy;
  4. kopię umowy o pracę z młodocianym pracownikiem zawartej w celu przygotowania zawodowego;
  5. kopię świadectwa pracy młodocianego pracownika (jeśli umowa o pracę z młodocianym pracownikiem została rozwiązana na mocy porozumienia stron należy przedłożyć oświadczenie z inicjatywy, której ze stron umowy nastąpiło jej rozwiązanie, jeśli fakt ten nie wynika z przedłożonego świadectwa pracy);
  6. kopię dyplomu, świadectwa lub zaświadczenie (oryginał) potwierdzające zdanie egzaminu przez młodocianego pracownika;
  7. dokumenty potwierdzające status pracodawcy jako rzemieślnika (oświadczenie);
  8. pełnomocnictwo w przypadku składania wniosku przez pełnomocnika (oryginał lub kopia uwierzytelniona zgodnie z art. 33 § 3 KPA);
  9. w przypadku spółki cywilnej Kopia umowy spółki;
  10. formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis;
  11. oświadczenia o pomocy de minimis otrzymanej w roku, w którym pracodawca ubiega się o pomoc, oraz w ciągu 2 poprzedzających go lat podatkowych, albo oświadczenia o nieotrzymaniu takiej pomocy w tym okresie (wraz z wydrukiem z systemu SUDOP potwierdzającym wysokość pomocy wskazanej w oświadczeniu);
  12. inne dokumenty/informacje na prośbę organu. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do treści przedłożonych dokumentów/informacji, organ ma prawo prosić wnioskodawcę o dodatkowe dokumenty/informacje niezbędne do ich wyjaśnienia.
Załączniki, które mogą być złożone w formie kopii muszą być obustronnie poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu.
 
 
 
 
 
 
Miejsce złożenia dokumentów
Centrum Usług Wspólnych
ul. Poniatowskiego 22, 11-100 Lidzbark Warmiński
telefon (89) 519 57 65
Godziny otwarcia Urzędu od poniedziałku do piątku od 700 do 1500
 
Plakat dofinansowanie

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-12-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Paulina Pieczul
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-12-16 13:57:00
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Adrian Piotrowicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-12-16 13:57:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Adrian Piotrowicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-12-16 13:57:24
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2879 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji