ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran listy informacji

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

BURMISTRZ LIDZBARKA WARMIŃSKIEGO OGŁASZA OTWARTY I KONKURENCYJNY NABÓR NA STANOWISKO (PEŁNY ETAT) DYREKTORA OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W LIDZBARKU WARMIŃSKIM

OGŁOSZENIE O WYNIKU NABORU

OGŁOSZENIE O WYNIKU NABORU
na stanowisko
Dyrektora Ośrodka Sportu i Rekreacji
 w Lidzbarku Warmińskim
 
 
Burmistrz Lidzbarka Warmińskiego informuje, że w wyniku przeprowadzonego naboru na stanowisko Dyrektora Ośrodka Sportu i Rekreacji w Lidzbarku Warmińskim do zatrudnienia została wybrana:
 
Pani Katarzyna Wojtkiewicz
 
Uzasadnienie rozstrzygnięcia konkursu:
Pani Katarzyna Wojtkiewicz posiada wystarczającą wiedzę oraz kwalifikacje do wykonywania zadań zgodnie z warunkami ogłoszonego naboru. Zaprezentowana wiedza oraz dotychczasowe doświadczenie zawodowe, dają gwarancję należytego wykonywania zadań na aplikowane stanowisko.
 
                                                                                                         
                                                                                                        
Lidzbark Warmiński, dnia 14.12.2024 r.                                         BURMISTRZ
 
                                                                                                      Jacek Wiśniowski

Akapit nr 2 - brak tytułu

BURMISTRZ  LIDZBARKA  WARMIŃSKIEGO
OGŁASZA  OTWARTY I KONKURENCYJNY NABÓR  NA  STANOWISKO (PEŁNY ETAT)
DYREKTORA OŚRODKA SPORTU I REKREACJI
 W LIDZBARKU WARMIŃSKIM
 
  1. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3.  niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
  4.  nieposzlakowana opinia,
  5. co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym co najmniej trzy lata na stanowisku kierowniczym,
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku dyrektora,
  7. jest obywatelem polskim.
 
B. Wymagania dodatkowe:
  1. mile widziane wykształcenie wyższe w kierunkach: administracji, ekonomii, marketingu, prawa lub zarządzania,
  2. posiadanie wiedzy z zakresu pozyskiwania pozabudżetowych środków finansowych, w tym środków z programów UE,
  3. samodzielność, wysoka kultura osobista, kreatywność, komunikatywność,
  4. zdolności menadżersko-organizacyjne,
  5. znajomość obsługi komputera, obsługi standardowych aplikacji Windows (Word, Exel), oraz poczty elektronicznej i Internetu,
  6. umiejętność redagowania pism, logicznego myślenia, dyspozycyjność,
  7. znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o ochronie danych osobowych, ustawa o finansach publicznych, ustawa – Prawo zamówień publicznych, ustawa o sporcie,                   
  8. mile widziane prawo jazdy minimum kat. B oraz znajomość języków obcych,
  9. zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnością.
 
C. Zakres ważniejszych zadań wykonywanych na stanowisku:
 
  1. kierowanie Ośrodkiem Sportu i Rekreacji w Lidzbarku Warmińskim z siedzibą przy ul. Bartoszyckiej 24 oraz reprezentowanie go na zewnątrz,
  2. zarządzanie powierzonym mieniem i dbałość o gospodarkę finansową,
  3. dysponowanie środkami określonymi w planie finansowym, organizowanie pracy w zarządzanej jednostce, ustalanie podziału obowiązków pomiędzy pracownikami zespołu,
  4. prowadzenie działalności statutowej instytucji.
D. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych  w  jednostce w rozumieniu  przepisów  o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.
 
E. Wymagane dokumenty
  1. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy,
  2. list motywacyjny,
  3. pisemną koncepcję funkcjonowania Ośrodka Sportu i Rekreacji z uwzględnieniem warunków organizacyjno-finansowych instytucji,
  4. dokumenty poświadczające wykształcenie,
  5. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  6. kserokopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających uprawnienia, umiejetności i kwalifikacje,
  7. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
  8. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych,
  9. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku dyrektora,
  10. podpisana klauzula informacyjna RODO (załącznik nr 1 do ogłoszenia),
  11. kopia  dokumentu  potwierdzającego  niepełnosprawność  (w  przypadku,  gdy kandydat, zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym  mowa  w  art.  13a  ust.  2 ustawy  o  pracownikach  samorządowych - pierwszeństwo  w zatrudnieniu  na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje  osobie  niepełnosprawnej,  o  ile  znajduje  się  w  gronie  wyłonionych kandydatów).
 
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą na adres: Urząd Miejski  11-100 Lidzbark Warmiński ul. Aleksandra Świętochowskiego 14 z dopiskiem: „DYREKTOR OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W LIDZBARKU WARMIŃSKIM” w terminie do 10 grudnia 2024 roku do godziny 15.00 (liczy się data wpływu do Urzędu Miejskiego).
Istnieje możliwość aby osoby niepełnosprawne przesyłały dokumenty aplikacyjne w postaci elektronicznej, podpisane podpisem osobistym, zaufanym lub kwalifikowanym na adres: Skrzynka Podawcza na E-PUAP -  /2809011/skrytka
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 0-89-767-85-16. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do II etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie dalszego postępowania konkursowego. Informacja o wyniku konkursu będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Lidzbaku Warmińskim https://bip.lidzbarkw.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w urzędzie ul. Aleksandra Świętochowskiego 14. Rozstrzygnięcie konkursu przewiduje się w terminie do 31.12.2024 r.
Jednocześnie informuję o możliwości unieważnienia konkursu, bez podania przyczyny na każdym etapie.
 
 
    
  Lidzbark Warmiński 29.11.2024r.
 
 
                                                                                                       
                                                                                                                              BURMISTRZ
 
                                                                                                                            Jacek Wiśniowski
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-11-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Izabela Niedźwiedzka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-11-29 09:52:05
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Adrian Piotrowicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-11-29 09:52:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Adrian Piotrowicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-12-14 10:23:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
410 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

BURMISTRZ LIDZBARKA WARMIŃSKIEGO OGŁASZA OTWARTY I KONKURENCYJNY NABÓR NA STANOWISKO (PEŁNY ETAT) DYREKTORA LIDZBARSKIEGO DOMU KULTURY W LIDZBARKU WARMIŃSKIM

OGŁOSZENIE O WYNIKU NABORU

OGŁOSZENIE O WYNIKU NABORU
na stanowisko
Dyrektora Lidzbarskiego Domu Kultury
 w Lidzbarku Warmińskim
 
 
Burmistrz Lidzbarka Warmińskiego informuje, że w wyniku przeprowadzonego konkursu na stanowisko Dyrektora Lidzbarskiego domu Kultury w Lidzbarku Warmińskim do zatrudnienia została wybrana:
 
Pani Katarzyna Radulewicz
 
Uzasadnienie rozstrzygnięcia konkursu:
Pani Katarzyna Radulewicz posiada wystarczającą wiedzę oraz kwalifikacje do wykonywania zadań zgodnie z warunkami ogłoszonego konkursu. Zaprezentowana wiedza oraz wieloletnie doświadczenie zawodowe, dają gwarancję należytego wykonywania zadań na aplikowane stanowisko.
 
                                                                                                         
                                                                                                        
Lidzbark Warmiński, dnia 12.11.2024 r.                                         BURMISTRZ
 
                                                                                                   Jacek Wiśniowski

OGŁOSZENIE O NABORZE

 
BURMISTRZ  LIDZBARKA  WARMIŃSKIEGO
OGŁASZA  OTWARTY I KONKURENCYJNY NABÓR  NA  STANOWISKO (PEŁNY ETAT)
DYREKTORA LIDZBARSKIEGO DOMU KULTURY
 W LIDZBARKU WARMIŃSKIM
 
  1. Wymagania niezbędne:
 
  1. wykształcenie średnie lub wyższe, 
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3.  niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
  4.  nieposzlakowana opinia,
  5. co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym co najmniej trzy lata na stanowisku kierowniczym,
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku dyrektora,
  7. jest obywatelem polskim.
 
B. Wymagania dodatkowe:
 
  1. mile widziane wykształcenie wyższe w kierunkach: administracji, ekonomii, historii sztuki, literaturoznawstwa, kulturoznawstwa, marketingu, nauk o sztuce, prawa lub zarządzania,
  2. posiadanie wiedzy z zakresu pozyskiwania pozabudżetowych środków finansowych, w tym środków z programów UE, 
  3. samodzielność, wysoka kultura osobista, kreatywność, komunikatywność, 
  4. zdolności menadżersko-organizacyjne,
  5. znajomość obsługi komputera, obsługi standardowych aplikacji Windows (Word, Excel), oraz poczty elektronicznej i Internetu,
  6. umiejętność redagowania pism, logicznego myślenia, dyspozycyjność,
  7. znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o ochronie danych osobowych, ustawa o finansach publicznych, ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kultury, ustawy – Prawo zamówień publicznych, 
  8. mile widziane prawo jazdy minimum kat. B oraz znajomość języków obcych,
  9. zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnością.
 
C. Zakres ważniejszych zadań wykonywanych na stanowisku:
 
  1. kierowanie Lidzbarskim Domem Kultury i reprezentowanie go na zewnątrz,
  2. zarządzanie powierzonym mieniem i dbałość o gospodarkę finansową,
  3. dysponowanie środkami określonymi w planie finansowym, organizowanie pracy w zarządzanej jednostce, ustalanie podziału obowiązków pomiędzy pracownikami zespołu,
  4. prowadzenie działalności statutowej instytucji.
 
D. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych  w  jednostce w rozumieniu przepisów  o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6%.
 
E. Wymagane dokumenty
  1. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy,
  2. list motywacyjny,
  3. pisemną koncepcję funkcjonowania Lidzbarskiego Domu Kultury z uwzględnieniem warunków organizacyjno-finansowych instytucji,
  4. dokumenty poświadczające wykształcenie,
  5. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  6. kserokopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających uprawnienia, umiejetności i kwalifikacje,
  7. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
  8. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych,
  9. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku dyrektora,
  10. podpisana klauzula informacyjna RODO (załącznik nr 1 do ogłoszenia),
  11. kopia  dokumentu  potwierdzającego  niepełnosprawność  (w  przypadku,  gdy kandydat, zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym  mowa  w  art.  13a  ust.  2 ustawy  o  pracownikach  samorządowych -pierwszeństwo  w zatrudnieniu  na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje  osobie  niepełnosprawnej,  o  ile  znajduje  się  w  gronie  wyłonionych kandydatów).
 
 
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą na adres: Urząd Miejski  11-100 Lidzbark Warmiński ul. Aleksandra Świętochowskiego 14 z dopiskiem: „DYREKTOR LIDZBARSKIEGO DOMU KULTURY W LIDZBARKU WARMIŃSKIM”w terminie 30 dni od daty opublikowania ogłoszenia w prasie (liczy się data wpływu do Urzędu Miejskiego).
Istnieje możliwość aby osoby niepełnosprawne przesyłały dokumenty aplikacyjne w postaci elektronicznej, podpisane podpisem osobistym, zaufanym lub kwalifikowanym na adres: Skrzynka Podawcza na E-PUAP -  /2809011/skrytka
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 0-89-767-85-16. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do II etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie dalszego postępowania konkursowego. Informacja o wyniku konkursu będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Lidzbaku Warmińskim https://bip.lidzbarkw.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w urzędzie ul. Aleksandra Świętochowskiego 14. Rozstrzygnięcie konkursu przewiduje się w terminie do 60 dni od dnia opublikowania ogłoszenia.
Jednocześnie informuję o możliwości unieważnienia konkursu, bez podania przyczyny na każdym etapie.
 
 
     
  Lidzbark Warmiński 20.09.2024r. 
 
 
                                                                                                       
                                                                                                                              BURMISTRZ
  
                                                                                                                          Jacek Wiśniowski
 
 
Załącznik nr 1 
KLAUZULA INFORMACYJNA
dotycząca realizacji zdań związanych z procesem rekrutacji
Zgodnie z obowiązkiem nałożonym art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO), poniżej przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:
  1. administratorem danych osobowych jest Burmistrz Lidzbarka Warmińskiego, 11-100 Lidzbark Warmiński ul. Aleksandra Świętochowskiego 14, tel. 897678500, adres e-mail:                           (dalej: Administrator).
  2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt jest możliwy pod adresem email:  , tel.897678539
  3. dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji pracowników. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
  4. dane osobowe nie będą przekazywane podmiotom zewnętrznym.
  5. dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od daty ogłoszenia wyników naboru.
  6. do wskazanego terminu składania ofert w ogłoszeniu przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, jak również prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  7. jeżeli uważa Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe uczestniczenie w procesie rekrutacji.
9)   Dokumenty aplikacyjne w przypadku nie wybrania Pana/Pani na stanowisko opisane w ogłoszeniu rekrutacyjnym mogą być odebrane po zakończeniu procesu rekrutacyjnego, a w przypadku nie odebrania dokumentów w ciągu trzech miesięcy od zakończenia rekrutacji dokumentacja zostanie zniszczona komisyjnie
 
 
 
 
                                                                                                    ………………………………………….
                                                                                                                podpis
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-09-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Izabela Niedźwiedzka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-09-20 20:14:53
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Adrian Piotrowicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-09-20 20:15:38
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Adrian Piotrowicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-11-12 09:40:47
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1672 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Warmińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o. o. w Lidzbarku Warmińskim ogłasza nabór kandydatów na stanowisko: KSIĘGOWY/ KSIĘGOWA

Akapit nr 1 - brak tytułu

Warmińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o. o.
w Lidzbarku Warmińskim ogłasza nabór kandydatów
na stanowisko: KSIĘGOWY/ KSIĘGOWA
 
Warmińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o. o. w Lidzbarku Warmińskim jest spółką miejską, działającą na terenie Lidzbarka Warmińskiego,
której głównym przedmiotem działalności jest budowanie budynków mieszkalnych i ich eksploatacja na zasadach najmu.
 
Zakres obowiązków:
  • Prowadzenie pełnej księgowości firmy i  rozliczeń podatkowych;
  • Weryfikacja i uzgadnianie sald, uzgodnienie sald kont księgi głównej z księgami pomocniczymi
  • weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym oraz ich ewidencja;
  • Sporządzanie deklaracji PIT, CIT, ZUS
  • Naliczanie i wypłata wynagrodzeń dla pracowników, prowadzenie rozliczeń pracowniczych;
  • Przygotowanie kwartalnych,  rocznych bilansów oraz rachunku wyników, prognoz finansowych;
  • Przygotowywanie raportów, zestawień i analiz na potrzeby Zarządu i BGK;
  • Terminowe sporządzanie i elektroniczne przesyłanie sprawozdań do GUS;
  • Przygotowywanie sprawozdań finansowych oraz innych sprawozdań dla instytucji zewnętrznych;
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych;
  • Archiwizacja dokumentacji księgowej;
  • Terminowe regulowanie zobowiązań za pomocą bankowości elektronicznej
 
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, ekonomia, zarządzanie, administracja
  • Minimum 5 – letnie doświadczenie na stanowisku księgowego
  • Zaawansowana praktyczna wiedza z zakresu przepisów podatkowych i przepisów ustawy o rachunkowości
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność efektywnego działania pod presją czasu
  • Znajomość przepisów z zakresu Kadr i Płac
  • Terminowość, systematyczność, dokładność
  • Znajomość systemów Płatnika ZUS
 
Mile widziane:
  • Znajomość programu księgowego RAKS
  • znajomość problematyki najmu nieruchomości
 
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie  na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Przyjazne warunki i miłą atmosferę pracy.
 
Wymagane dokumenty:
  • CV
  • list motywacyjny
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Warmińskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o. o., mailowo na adres e-mail: , listownie na adres: Warmińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. 11-100 Lidzbark Warmiński ul. Piłsudskiego 8B w terminie do dnia 31.07.2023 r.  do godz. 15:00.
 
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
 
PREZES ZARZĄDU
Andrzej Kamiński

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-07-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Andrzej Kamiński
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-07-19 12:23:23
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Adrian Piotrowicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-07-19 12:24:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Adrian Piotrowicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-07-19 12:24:20
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2231 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie konkursu na stanowiska dyrektora publicznej szkoły podstawowej, dla której organem prowadzącym jest Gmina Miejska Lidzbark Warmiński

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-04-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Edyta Jędrych Pieniuk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-04-28 08:49:47
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Adrian Piotrowicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-04-28 08:50:23
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Adrian Piotrowicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-06-13 10:36:07
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2534 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZARZĄDZENIE NR SE.0050.38.2023.WS BURMISTRZA LIDZBARKA WARMIŃSKIEGO z dnia 7 marca 2023 r. w sprawie ogłoszenia konkursów na stanowiska dyrektorów publicznej szkoły podstawowej oraz publicznej placówki, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miejska Lidzbark Warmiński

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-03-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Edyta Jędrych Pieniuk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-03-08 09:56:28
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Adrian Piotrowicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-03-08 09:57:42
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Adrian Piotrowicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-04-28 08:48:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2750 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

ZARZĄDZENIE z dnia 28 marca 2022 r. w sprawie ogłoszenia konkursów na stanowiska dyrektorów publicznych przedszkoli oraz publicznych szkół podstawowych.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-03-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wiesław Skrętkowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-03-30 10:18:46
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Adrian Piotrowicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-03-30 10:19:44
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Adrian Piotrowicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-03-30 10:19:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3629 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Dyrektor Miejskiej Biblioteki Pedagogicznej, ogłasza nabór na wolne stanowisko Instruktora ds. turystyki i edukacji regionalnej

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-03-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Izabela Niedźwiedzka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-03-24 08:51:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Adrian Piotrowicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-03-24 08:53:52
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Adrian Piotrowicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-05-19 14:53:49
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3853 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Ogłoszenie konkursu na stanowisko Prezesa Zarządu Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. z siedzibą w Lidzbarku Warmińskim

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-11-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Izabela Niedźwiedzka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-11-18 09:38:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Adrian Piotrowicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-11-18 09:42:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Adrian Piotrowicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-12-15 13:48:01
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4242 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »