Ekran listy informacji
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
BURMISTRZ LIDZBARKA WARMIŃSKIEGO OGŁASZA OTWARTY I KONKURENCYJNY NABÓR NA STANOWISKO (PEŁNY ETAT) DYREKTORA OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W LIDZBARKU WARMIŃSKIM
OGŁOSZENIE O WYNIKU NABORU
OGŁOSZENIE O WYNIKU NABORU
na stanowisko
Dyrektora Ośrodka Sportu i Rekreacji
w Lidzbarku Warmińskim
Burmistrz Lidzbarka Warmińskiego informuje, że w wyniku przeprowadzonego naboru na stanowisko Dyrektora Ośrodka Sportu i Rekreacji w Lidzbarku Warmińskim do zatrudnienia została wybrana:
Pani Katarzyna Wojtkiewicz
Uzasadnienie rozstrzygnięcia konkursu:
Pani Katarzyna Wojtkiewicz posiada wystarczającą wiedzę oraz kwalifikacje do wykonywania zadań zgodnie z warunkami ogłoszonego naboru. Zaprezentowana wiedza oraz dotychczasowe doświadczenie zawodowe, dają gwarancję należytego wykonywania zadań na aplikowane stanowisko.
Lidzbark Warmiński, dnia 14.12.2024 r. BURMISTRZ
Jacek Wiśniowski
Akapit nr 2 - brak tytułu
BURMISTRZ LIDZBARKA WARMIŃSKIEGO
OGŁASZA OTWARTY I KONKURENCYJNY NABÓR NA STANOWISKO (PEŁNY ETAT)
DYREKTORA OŚRODKA SPORTU I REKREACJI
W LIDZBARKU WARMIŃSKIM
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- nieposzlakowana opinia,
- co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym co najmniej trzy lata na stanowisku kierowniczym,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku dyrektora,
- jest obywatelem polskim.
B. Wymagania dodatkowe:
- mile widziane wykształcenie wyższe w kierunkach: administracji, ekonomii, marketingu, prawa lub zarządzania,
- posiadanie wiedzy z zakresu pozyskiwania pozabudżetowych środków finansowych, w tym środków z programów UE,
- samodzielność, wysoka kultura osobista, kreatywność, komunikatywność,
- zdolności menadżersko-organizacyjne,
- znajomość obsługi komputera, obsługi standardowych aplikacji Windows (Word, Exel), oraz poczty elektronicznej i Internetu,
- umiejętność redagowania pism, logicznego myślenia, dyspozycyjność,
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o ochronie danych osobowych, ustawa o finansach publicznych, ustawa – Prawo zamówień publicznych, ustawa o sporcie,
- mile widziane prawo jazdy minimum kat. B oraz znajomość języków obcych,
- zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnością.
C. Zakres ważniejszych zadań wykonywanych na stanowisku:
- kierowanie Ośrodkiem Sportu i Rekreacji w Lidzbarku Warmińskim z siedzibą przy ul. Bartoszyckiej 24 oraz reprezentowanie go na zewnątrz,
- zarządzanie powierzonym mieniem i dbałość o gospodarkę finansową,
- dysponowanie środkami określonymi w planie finansowym, organizowanie pracy w zarządzanej jednostce, ustalanie podziału obowiązków pomiędzy pracownikami zespołu,
- prowadzenie działalności statutowej instytucji.
D. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.
E. Wymagane dokumenty
- CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy,
- list motywacyjny,
- pisemną koncepcję funkcjonowania Ośrodka Sportu i Rekreacji z uwzględnieniem warunków organizacyjno-finansowych instytucji,
- dokumenty poświadczające wykształcenie,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających uprawnienia, umiejetności i kwalifikacje,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych,
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku dyrektora,
- podpisana klauzula informacyjna RODO (załącznik nr 1 do ogłoszenia),
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku, gdy kandydat, zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych - pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie wyłonionych kandydatów).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą na adres: Urząd Miejski 11-100 Lidzbark Warmiński ul. Aleksandra Świętochowskiego 14 z dopiskiem: „DYREKTOR OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W LIDZBARKU WARMIŃSKIM” w terminie do 10 grudnia 2024 roku do godziny 15.00 (liczy się data wpływu do Urzędu Miejskiego).
Istnieje możliwość aby osoby niepełnosprawne przesyłały dokumenty aplikacyjne w postaci elektronicznej, podpisane podpisem osobistym, zaufanym lub kwalifikowanym na adres: Skrzynka Podawcza na E-PUAP - /2809011/skrytka
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 0-89-767-85-16. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do II etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie dalszego postępowania konkursowego. Informacja o wyniku konkursu będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Lidzbaku Warmińskim https://bip.lidzbarkw.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w urzędzie ul. Aleksandra Świętochowskiego 14. Rozstrzygnięcie konkursu przewiduje się w terminie do 31.12.2024 r.
Jednocześnie informuję o możliwości unieważnienia konkursu, bez podania przyczyny na każdym etapie.
Lidzbark Warmiński 29.11.2024r.
BURMISTRZ
Jacek Wiśniowski
Załączniki
Pobierz dane XML BURMISTRZ LIDZBARKA WARMIŃSKIEGO OGŁASZA OTWARTY I KONKURENCYJNY NABÓR NA STANOWISKO (PEŁNY ETAT) DYREKTORA OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W LIDZBARKU WARMIŃSKIM Drukuj informację BURMISTRZ LIDZBARKA WARMIŃSKIEGO OGŁASZA OTWARTY I KONKURENCYJNY NABÓR NA STANOWISKO (PEŁNY ETAT) DYREKTORA OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W LIDZBARKU WARMIŃSKIM
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-11-29 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Izabela Niedźwiedzka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-11-29 09:52:05 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Adrian Piotrowicz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-11-29 09:52:36 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Adrian Piotrowicz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-12-14 10:23:14 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 410 raz(y) |
BURMISTRZ LIDZBARKA WARMIŃSKIEGO OGŁASZA OTWARTY I KONKURENCYJNY NABÓR NA STANOWISKO (PEŁNY ETAT) DYREKTORA LIDZBARSKIEGO DOMU KULTURY W LIDZBARKU WARMIŃSKIM
OGŁOSZENIE O WYNIKU NABORU
OGŁOSZENIE O WYNIKU NABORU
na stanowisko
Dyrektora Lidzbarskiego Domu Kultury
w Lidzbarku Warmińskim
Burmistrz Lidzbarka Warmińskiego informuje, że w wyniku przeprowadzonego konkursu na stanowisko Dyrektora Lidzbarskiego domu Kultury w Lidzbarku Warmińskim do zatrudnienia została wybrana:
Pani Katarzyna Radulewicz
Uzasadnienie rozstrzygnięcia konkursu:
Pani Katarzyna Radulewicz posiada wystarczającą wiedzę oraz kwalifikacje do wykonywania zadań zgodnie z warunkami ogłoszonego konkursu. Zaprezentowana wiedza oraz wieloletnie doświadczenie zawodowe, dają gwarancję należytego wykonywania zadań na aplikowane stanowisko.
Lidzbark Warmiński, dnia 12.11.2024 r. BURMISTRZ
Jacek Wiśniowski
OGŁOSZENIE O NABORZE
BURMISTRZ LIDZBARKA WARMIŃSKIEGO
OGŁASZA OTWARTY I KONKURENCYJNY NABÓR NA STANOWISKO (PEŁNY ETAT)
DYREKTORA LIDZBARSKIEGO DOMU KULTURY
W LIDZBARKU WARMIŃSKIM
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie lub wyższe,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- nieposzlakowana opinia,
- co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym co najmniej trzy lata na stanowisku kierowniczym,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku dyrektora,
- jest obywatelem polskim.
B. Wymagania dodatkowe:
- mile widziane wykształcenie wyższe w kierunkach: administracji, ekonomii, historii sztuki, literaturoznawstwa, kulturoznawstwa, marketingu, nauk o sztuce, prawa lub zarządzania,
- posiadanie wiedzy z zakresu pozyskiwania pozabudżetowych środków finansowych, w tym środków z programów UE,
- samodzielność, wysoka kultura osobista, kreatywność, komunikatywność,
- zdolności menadżersko-organizacyjne,
- znajomość obsługi komputera, obsługi standardowych aplikacji Windows (Word, Excel), oraz poczty elektronicznej i Internetu,
- umiejętność redagowania pism, logicznego myślenia, dyspozycyjność,
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa o ochronie danych osobowych, ustawa o finansach publicznych, ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kultury, ustawy – Prawo zamówień publicznych,
- mile widziane prawo jazdy minimum kat. B oraz znajomość języków obcych,
- zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnością.
C. Zakres ważniejszych zadań wykonywanych na stanowisku:
- kierowanie Lidzbarskim Domem Kultury i reprezentowanie go na zewnątrz,
- zarządzanie powierzonym mieniem i dbałość o gospodarkę finansową,
- dysponowanie środkami określonymi w planie finansowym, organizowanie pracy w zarządzanej jednostce, ustalanie podziału obowiązków pomiędzy pracownikami zespołu,
- prowadzenie działalności statutowej instytucji.
D. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł powyżej 6%.
E. Wymagane dokumenty
- CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy,
- list motywacyjny,
- pisemną koncepcję funkcjonowania Lidzbarskiego Domu Kultury z uwzględnieniem warunków organizacyjno-finansowych instytucji,
- dokumenty poświadczające wykształcenie,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających uprawnienia, umiejetności i kwalifikacje,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych,
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku dyrektora,
- podpisana klauzula informacyjna RODO (załącznik nr 1 do ogłoszenia),
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku, gdy kandydat, zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych -pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie wyłonionych kandydatów).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą na adres: Urząd Miejski 11-100 Lidzbark Warmiński ul. Aleksandra Świętochowskiego 14 z dopiskiem: „DYREKTOR LIDZBARSKIEGO DOMU KULTURY W LIDZBARKU WARMIŃSKIM”w terminie 30 dni od daty opublikowania ogłoszenia w prasie (liczy się data wpływu do Urzędu Miejskiego).
Istnieje możliwość aby osoby niepełnosprawne przesyłały dokumenty aplikacyjne w postaci elektronicznej, podpisane podpisem osobistym, zaufanym lub kwalifikowanym na adres: Skrzynka Podawcza na E-PUAP - /2809011/skrytka
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 0-89-767-85-16. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do II etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie dalszego postępowania konkursowego. Informacja o wyniku konkursu będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Lidzbaku Warmińskim https://bip.lidzbarkw.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w urzędzie ul. Aleksandra Świętochowskiego 14. Rozstrzygnięcie konkursu przewiduje się w terminie do 60 dni od dnia opublikowania ogłoszenia.
Jednocześnie informuję o możliwości unieważnienia konkursu, bez podania przyczyny na każdym etapie.
Lidzbark Warmiński 20.09.2024r.
BURMISTRZ
Jacek Wiśniowski
Załącznik nr 1
KLAUZULA INFORMACYJNA
dotycząca realizacji zdań związanych z procesem rekrutacji
Zgodnie z obowiązkiem nałożonym art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO), poniżej przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:
- administratorem danych osobowych jest Burmistrz Lidzbarka Warmińskiego, 11-100 Lidzbark Warmiński ul. Aleksandra Świętochowskiego 14, tel. 897678500, adres e-mail: (dalej: Administrator).
- Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt jest możliwy pod adresem email: , tel.897678539
- dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji pracowników. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
- dane osobowe nie będą przekazywane podmiotom zewnętrznym.
- dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od daty ogłoszenia wyników naboru.
- do wskazanego terminu składania ofert w ogłoszeniu przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, jak również prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
- jeżeli uważa Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym.
W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe uczestniczenie w procesie rekrutacji.
9) Dokumenty aplikacyjne w przypadku nie wybrania Pana/Pani na stanowisko opisane w ogłoszeniu rekrutacyjnym mogą być odebrane po zakończeniu procesu rekrutacyjnego, a w przypadku nie odebrania dokumentów w ciągu trzech miesięcy od zakończenia rekrutacji dokumentacja zostanie zniszczona komisyjnie
………………………………………….
podpis
Pobierz dane XML BURMISTRZ LIDZBARKA WARMIŃSKIEGO OGŁASZA OTWARTY I KONKURENCYJNY NABÓR NA STANOWISKO (PEŁNY ETAT) DYREKTORA LIDZBARSKIEGO DOMU KULTURY W LIDZBARKU WARMIŃSKIM Drukuj informację BURMISTRZ LIDZBARKA WARMIŃSKIEGO OGŁASZA OTWARTY I KONKURENCYJNY NABÓR NA STANOWISKO (PEŁNY ETAT) DYREKTORA LIDZBARSKIEGO DOMU KULTURY W LIDZBARKU WARMIŃSKIM
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-09-20 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Izabela Niedźwiedzka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-09-20 20:14:53 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Adrian Piotrowicz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-09-20 20:15:38 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Adrian Piotrowicz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-11-12 09:40:47 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1672 raz(y) |
Warmińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o. o. w Lidzbarku Warmińskim ogłasza nabór kandydatów na stanowisko: KSIĘGOWY/ KSIĘGOWA
Akapit nr 1 - brak tytułu
Warmińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o. o.
w Lidzbarku Warmińskim ogłasza nabór kandydatów
na stanowisko: KSIĘGOWY/ KSIĘGOWA
Warmińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o. o. w Lidzbarku Warmińskim jest spółką miejską, działającą na terenie Lidzbarka Warmińskiego,
której głównym przedmiotem działalności jest budowanie budynków mieszkalnych i ich eksploatacja na zasadach najmu.
której głównym przedmiotem działalności jest budowanie budynków mieszkalnych i ich eksploatacja na zasadach najmu.
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie pełnej księgowości firmy i rozliczeń podatkowych;
- Weryfikacja i uzgadnianie sald, uzgodnienie sald kont księgi głównej z księgami pomocniczymi
- weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym oraz ich ewidencja;
- Sporządzanie deklaracji PIT, CIT, ZUS
- Naliczanie i wypłata wynagrodzeń dla pracowników, prowadzenie rozliczeń pracowniczych;
- Przygotowanie kwartalnych, rocznych bilansów oraz rachunku wyników, prognoz finansowych;
- Przygotowywanie raportów, zestawień i analiz na potrzeby Zarządu i BGK;
- Terminowe sporządzanie i elektroniczne przesyłanie sprawozdań do GUS;
- Przygotowywanie sprawozdań finansowych oraz innych sprawozdań dla instytucji zewnętrznych;
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych;
- Archiwizacja dokumentacji księgowej;
- Terminowe regulowanie zobowiązań za pomocą bankowości elektronicznej
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: rachunkowość, finanse, ekonomia, zarządzanie, administracja
- Minimum 5 – letnie doświadczenie na stanowisku księgowego
- Zaawansowana praktyczna wiedza z zakresu przepisów podatkowych i przepisów ustawy o rachunkowości
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office
- Umiejętność efektywnego działania pod presją czasu
- Znajomość przepisów z zakresu Kadr i Płac
- Terminowość, systematyczność, dokładność
- Znajomość systemów Płatnika ZUS
Mile widziane:
- Znajomość programu księgowego RAKS
- znajomość problematyki najmu nieruchomości
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Przyjazne warunki i miłą atmosferę pracy.
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Warmińskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o. o., mailowo na adres e-mail:
, listownie na adres: Warmińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. 11-100 Lidzbark Warmiński ul. Piłsudskiego 8B w terminie do dnia 31.07.2023 r. do godz. 15:00.
Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
PREZES ZARZĄDU
Andrzej Kamiński
Pobierz dane XML Warmińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o. o. w Lidzbarku Warmińskim ogłasza nabór kandydatów na stanowisko: KSIĘGOWY/ KSIĘGOWA Drukuj informację Warmińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o. o. w Lidzbarku Warmińskim ogłasza nabór kandydatów na stanowisko: KSIĘGOWY/ KSIĘGOWA
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-07-19 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Andrzej Kamiński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-07-19 12:23:23 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Adrian Piotrowicz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-07-19 12:24:20 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Adrian Piotrowicz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-07-19 12:24:20 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2231 raz(y) |
Ogłoszenie konkursu na stanowiska dyrektora publicznej szkoły podstawowej, dla której organem prowadzącym jest Gmina Miejska Lidzbark Warmiński
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie konkursu na stanowiska dyrektora publicznej szkoły podstawowej, dla której organem prowadzącym jest Gmina Miejska Lidzbark Warmiński Drukuj informację Ogłoszenie konkursu na stanowiska dyrektora publicznej szkoły podstawowej, dla której organem prowadzącym jest Gmina Miejska Lidzbark Warmiński
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-04-27 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Edyta Jędrych Pieniuk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-04-28 08:49:47 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Adrian Piotrowicz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-04-28 08:50:23 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Adrian Piotrowicz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-06-13 10:36:07 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2534 raz(y) |
ZARZĄDZENIE NR SE.0050.38.2023.WS BURMISTRZA LIDZBARKA WARMIŃSKIEGO z dnia 7 marca 2023 r. w sprawie ogłoszenia konkursów na stanowiska dyrektorów publicznej szkoły podstawowej oraz publicznej placówki, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miejska Lidzbark Warmiński
Załączniki
Pobierz dane XML ZARZĄDZENIE NR SE.0050.38.2023.WS BURMISTRZA LIDZBARKA WARMIŃSKIEGO z dnia 7 marca 2023 r. w sprawie ogłoszenia konkursów na stanowiska dyrektorów publicznej szkoły podstawowej oraz publicznej placówki, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miejska Lidzbark Warmiński Drukuj informację ZARZĄDZENIE NR SE.0050.38.2023.WS BURMISTRZA LIDZBARKA WARMIŃSKIEGO z dnia 7 marca 2023 r. w sprawie ogłoszenia konkursów na stanowiska dyrektorów publicznej szkoły podstawowej oraz publicznej placówki, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miejska Lidzbark Warmiński
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-03-07 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Edyta Jędrych Pieniuk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-03-08 09:56:28 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Adrian Piotrowicz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-03-08 09:57:42 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Adrian Piotrowicz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-04-28 08:48:39 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2750 raz(y) |
ZARZĄDZENIE z dnia 28 marca 2022 r. w sprawie ogłoszenia konkursów na stanowiska dyrektorów publicznych przedszkoli oraz publicznych szkół podstawowych.
Załączniki
Pobierz dane XML ZARZĄDZENIE z dnia 28 marca 2022 r. w sprawie ogłoszenia konkursów na stanowiska dyrektorów publicznych przedszkoli oraz publicznych szkół podstawowych. Drukuj informację ZARZĄDZENIE z dnia 28 marca 2022 r. w sprawie ogłoszenia konkursów na stanowiska dyrektorów publicznych przedszkoli oraz publicznych szkół podstawowych.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-03-30 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wiesław Skrętkowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-03-30 10:18:46 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Adrian Piotrowicz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-03-30 10:19:44 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Adrian Piotrowicz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-03-30 10:19:44 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3629 raz(y) |
Dyrektor Miejskiej Biblioteki Pedagogicznej, ogłasza nabór na wolne stanowisko Instruktora ds. turystyki i edukacji regionalnej
Załączniki
Pobierz dane XML Dyrektor Miejskiej Biblioteki Pedagogicznej, ogłasza nabór na wolne stanowisko Instruktora ds. turystyki i edukacji regionalnej Drukuj informację Dyrektor Miejskiej Biblioteki Pedagogicznej, ogłasza nabór na wolne stanowisko Instruktora ds. turystyki i edukacji regionalnej
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-03-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Izabela Niedźwiedzka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-03-24 08:51:50 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Adrian Piotrowicz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-03-24 08:53:52 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Adrian Piotrowicz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-05-19 14:53:49 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3853 raz(y) |
Ogłoszenie konkursu na stanowisko Prezesa Zarządu Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. z siedzibą w Lidzbarku Warmińskim
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie konkursu na stanowisko Prezesa Zarządu Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. z siedzibą w Lidzbarku Warmińskim Drukuj informację Ogłoszenie konkursu na stanowisko Prezesa Zarządu Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. z siedzibą w Lidzbarku Warmińskim
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-11-18 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Izabela Niedźwiedzka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-11-18 09:38:08 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Adrian Piotrowicz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-11-18 09:42:24 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Adrian Piotrowicz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-12-15 13:48:01 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4242 raz(y) |