Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 21Drukuj informację Ogłoszenie numer: 21Szczegóły informacji
Ogłoszenie: podinspektor
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Transportu i Infrastruktury
Data udostępnienia: 2023-08-18
Ogłoszono dnia: 2023-08-18
Termin składania dokumentów: 2023-08-29 10:00:00
Nr ogłoszenia: 21
Zlecający: Burmistrz Lidzbarka Warmińskiego
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe na kierunku logistyka,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- nieposzlakowana opinia,
- jest obywatelem polskim.
b. Wymagania dodatkowe:
- samodzielność, wysoka kultura osobista, kreatywność, komunikatywność,
- doświadczenie w pracy związanej z komunikacją miejską w tym układanie rozkładów jazdy,
- znajomość obsługi komputera, obsługi standardowych aplikacji Windows (Word, Exel), oraz poczty elektronicznej i Internetu,
- umiejętność kierowania pracy w zespole,
- umiejętność redagowania pism, logicznego myślenia,
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o transporcie zbiorowym, ustawa o transporcie drogowym, ustawa o zamówieniach publicznych,
- prawo jazdy minimum kat. B, mile widziane wyże kategorie i uprawnienia,
- zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnością.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Pomoc w organizowaniu zakresu prac dla pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych i interwencyjnych, pomoc w zaopatrywaniu robót w narzędzia pracy, materiały i sprzęt, ewidencjonowanie zakupionych narzędzi, materiałów i sprzętu, prowadzenie magazynu środków trwałych zakupionych na potrzeby Referatu. Pomoc w opracowywaniu i modyfikacji układu komunikacyjnego linii Komunikacji Miejskiej w Lidzbarku Warmińskim, udział w opracowaniu rozkładów jazdy wraz z wyliczoną liczbą wzkm, pomoc w opracowaniu porozumień z zarządcami dróg związanych z infrastrukturą przystankową, opiniowanie wniosków i wydawanie uzgodnień w zakresie transportu drogowego, pomoc w nadzorze nad komunikacją miejską w Lidzbarku Warmińskim.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
poniżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
- CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy,
- list motywacyjny,
- dokumenty poświadczające wykształcenie,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających uprawnienia, umiejetności i kwalifikacje,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku, gdy kandydat, zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych -pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie wyłonionych kandydatów).
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-08-29 10:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą na adres: Urząd Miejski 11-100 Lidzbark Warmiński ul. Świętochowskiego 14 z dopiskiem: Dotyczy: " Podinspektor w Referacie Transportu i Infrastruktury" w terminie do dnia 29.08.2023r. do godz. 10.00.
Istnieje możliwość aby osoby niepełnosprawne przesyłały dokumenty aplikacyjne w postaci elektronicznej, podpisane podpisem osobistym, zaufanym lub kwalifikowanym na adres: Skrzynka Podawcza na E-PUAP - /2809011/skrytka
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 0-89-767-85-16. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do II etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie dalszego postępowania rekrutacyjnego. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Lidzbaku Warmińskim oraz na tablicy ogłoszeń w urzędzie ul. Świętochowskiego 14.
Jednocześnie informuję o możliwości odstąpienia od naboru bez podania przyczyny.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
KLAUZULA INFORMACYJNA
dotycząca realizacji zdań związanych z procesem rekrutacji
Zgodnie z obowiązkiem nałożonym art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO), poniżej przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:
- administratorem danych osobowych jest Burmistrz Lidzbarka Warmińskiego, 11-100 Lidzbark Warmiński ul. Świętochowskiego 14, tel 897678500, adres e-mail: um@lidzbarkw.pl (dalej: Administrator).
- Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt jest możliwy pod adresem email: d.ejsmont@lidzbarkw.pl, tel.897678539
- dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji pracowników. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
- dane osobowe nie będą przekazywane podmiotom zewnętrznym.
- dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od daty ogłoszenia wyników naboru.
- do wskazanego terminu składania ofert w ogłoszeniu przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, jak również prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
- jeżeli uważa Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe uczestniczenie w procesie rekrutacji.
- Dokumenty aplikacyjne w przypadku nie wybrania Pana/Pani na stanowisko opisane w ogłoszeniu rekrutacyjnym mogą być odebrane po zakończeniu procesu rekrutacyjnego, a w przypadku nie odebrania dokumentów w ciągu trzech miesięcy od zakończenia rekrutacji dokumentacja zostanie zniszczona komisyjnie
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-08-18 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Izabela Niedźwiedzka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-08-18 14:36:42 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Adrian Piotrowicz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-08-18 14:37:52 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Adrian Piotrowicz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-08-31 11:33:42 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1604 raz(y) |