Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: podinspektor
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: organizacyjny i spraw obywatelskich
Data udostępnienia: 2021-05-18
Ogłoszono dnia: 2021-05-18
Termin składania dokumentów: 2021-05-28 15:00:00
Nr ogłoszenia: 2
Zlecający: Burmistrz Lidzbarka Warmińskiego
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2021-05-28 15:00:00
VII. Informacje dodatkowe:
BURMISTRZ LIDZBARKA WARMIŃSKIEGO
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO
PODINSPEKTORA W REFERACIE ORGANIZACYJNYM I SPRAW OBYWATELSKICH
URZĘDU MIEJSKIEGO W LIDZBARKU WARMIŃSKIM
Burmistrz Lidzbarka Warmińskiego ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko Podinspektora w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Lidzbarku Warmińskim
- Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie średnie techniczne,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- nieposzlakowana opinia,
- jest obywatelem polskim,
- Wymagania dodatkowe:
- samodzielność, wysoka kultura osobista, kreatywność, komunikatywność,
- umiejętność redagowania pism, logicznego myślenia,
- umiejętność pracy w zespole,
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
- znajomość ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej, oraz przepisy wykonawcze z tym związane,
- znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami.
- Zakres ważniejszych zadań wykonywanych na stanowisku:
- Prowadzenie rejestru osób i pełnej dokumentacji na potrzeby kwalifikacji wojskowej,
- prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie nałożenia obowiązku świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony kraju,
- wydawanie decyzji o przeznaczeniu osób i rzeczy do wykonania świadczeń na rzecz obrony,
- wydawanie decyzji o konieczności sprawowania przez żołnierza bezpośredniej opieki nad członkiem rodziny,
- wydawanie decyzji o pokrywaniu należności mieszkaniowych żołnierzom oraz osobom odbywającym służbę wojskową,
- współpraca z administracją wojskową i policją w zakresie spraw wojskowych i obronnych,
- opracowywanie i aktualizacja dokumentacji obronnej (stały dyżur, plan ochrony obiektu itp.),
- administrowanie budynkiem Urzędu Miasta.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosi nie mniej niż 6%
- Wymagane dokumenty:
- CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy,
- list motywacyjny,
- dokumenty poświadczające wykształcenie,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- kserokopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających uprawnienia, umiejętności i kwalifikacje,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub pocztą na adres: Urząd Miejski 11-100 Lidzbark Warmiński ul. Świętochowskiego 14
z dopiskiem: Dotyczy: “ PODINSPEKTOR- NABÓR w REFERACIE ORGANIZACYJNYM I SPRAW OBYWATELSKICH” w terminie do dnia 28.05.2021 r. do godz. 15:00.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 0-89-767-85-16.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zakwalifikowani do II etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie dalszego postępowania rekrutacyjnego.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (lidzbarkw-um.bip-wm.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w urzędzie ul. Świętochowskiego 14, I piętro.
Jednocześnie informuję o możliwości odstąpienia od naboru bez podania przyczyny.
Lidzbark Warmiński, dnia 17.05.2021 r.
BURMISTRZ
Jacek Wiśniowski