Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: kierownik

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Promocji i Współpracy

Data udostępnienia: 2024-12-02

Ogłoszono dnia: 2024-12-02

Termin składania dokumentów: 2024-12-12 15:00:00

Nr ogłoszenia: 28

Zlecający: Burmistrz Lidzbarka Warmińskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe, 
  2. co najmniej 4-letni staż pracy w tym, co najmniej 3 lata na stanowisku kierowniczym;
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. jest obywatelem polskim.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. mile widziane wykształcenie wyższe w zakresie: administracji, ekonomii, zarządzanie, administracja,
  2. preferowane będą osoby, które posiadają doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego lub jednostkach organizacyjnych jst. związane z działalnością kulturalną lub sportem,
  3. znajomość obowiązujących przepisów w zakresie funkcjonowania administracji publicznej i postępowania administracyjnego, w szczególności:  ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych,  ustawy o dostępie do informacji publicznej;
  4. samodzielność, wysoka kultura osobista, kreatywność, komunikatywność,
  5.  znajomość obsługi komputera, obsługi standardowych aplikacji Windows (Word, Exel), oraz poczty elektronicznej i internetu,
  6. umiejętność pracy w zespole,
  7. zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnością.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. opracowanie corocznych programów promocji miasta,
  2. organizowanie oraz współudział w corocznych imprezach promocyjnych miasta, w tym nadzór i wykonanie materiałów promocyjnych i informacyjnych o mieście,
  3. współpraca w zakresie miast Cittaslow, utrzymywanie kontaktów z miastami partnerskimi, w tym koordynowanie działań w zakresie przyjmowania delegacji zagranicznych i krajowych,
  4. koordynowanie działań związanych z obchodami rocznic w celu upamiętnienia walk o niepodległość, uczczenia pamięci ofiar wojny i okresu powojennego,
  5. koordynowanie oraz nadzór nad organizacją konkursów, festiwali oraz innych przedsięwzięć, których organizatorem jest urząd,
  6. przygotowanie we współpracy z pracownikami urzędu odpowiedzi na zapytania, interwencję prasową, telewizyjną i radiową,
  7. przygotowanie oraz nadzór nad dokumentacją związaną z „Zasłużony Obywatel Lidzbarka Warmińskiego” oraz „Honorowy Obywatel Lidzbarka Warmińskiego”,
  8. przygotowywanie stosownych uchwał, zarządzeń, umów lub porozumień w zakresie działalności referatu,
  9. obsługa  klienta  zewnętrznego  i  wewnętrznego  w  tym  kontakty  bezpośrednie, telefoniczne, mailowe.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta w Lidzbarku Warmińskim rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.

V. Wymagane dokumenty:

  1. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy,
  2. list motywacyjny,
  3. dokumenty poświadczające wykształcenie,
  4. kwestionariusz osobowy,
  5. kserokopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających uprawnienia, umiejetności i kwalifikacje,
  6. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
  7. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych,
  8. klauzula informacyjna – załącznik nr 1 do ogłoszenia, 
  9. kopia  dokumentu  potwierdzającego  niepełnosprawność  (w  przypadku,  gdy kandydat, zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym  mowa  w  art.  13a  ust.  2 ustawy  o  pracownikach  samorządowych -pierwszeństwo  w  zatrudnieniu  na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje  osobie  niepełnosprawnej,  o  ile  znajduje  się  w  gronie  wyłonionych kandydatów).

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-12-12 15:00:00
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą na adres: Urząd Miejski  11-100 Lidzbark Warmiński ul. Świętochowskiego 14 z dopiskiem: Dotyczy: " Kierownik Referatu Promocji i Współpracy" w terminie do dnia 12 grudnia 2024r. do godz.15:00.
 
Istnieje możliwość aby osoby niepełnosprawne przesyłały dokumenty aplikacyjne w postaci elektronicznej, podpisane podpisem osobistym, zaufanym lub kwalifikowanym na adres: Skrzynka Podawcza na E-PUAP -  /2809011/skrytka
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 0-89-767-85-16. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do II etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie dalszego postępowania rekrutacyjnego. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Lidzbaku Warmińskim oraz na tablicy ogłoszeń w urzędzie ul. Aleksandra Świętochowskiego 14.
Jednocześnie informuję o możliwości odstąpienia od naboru bez podania przyczyny.
 

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

 
Załącznik nr 1 
KLAUZULA INFORMACYJNA
dotycząca realizacji zdań związanych z procesem rekrutacji
Zgodnie z obowiązkiem nałożonym art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO), poniżej przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:
  1. administratorem danych osobowych jest Burmistrz Lidzbarka Warmińskiego, 11-100 Lidzbark Warmiński ul. Aleksandra Świętochowskiego 14, tel. 897678500, adres e-mail: um@lidzbarkw.pl                         (dalej: Administrator).
  2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt jest możliwy pod adresem email: d.ejsmont@lidzbarkw.pl, tel.897678539
  3. dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji pracowników. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
  4. dane osobowe nie będą przekazywane podmiotom zewnętrznym.
  5. dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od daty ogłoszenia wyników naboru.
  6. do wskazanego terminu składania ofert w ogłoszeniu przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, jak również prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  7. jeżeli uważa Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe uczestniczenie w procesie rekrutacji.
  9. Dokumenty aplikacyjne w przypadku nie wybrania Pana/Pani na stanowisko opisane w ogłoszeniu rekrutacyjnym mogą być odebrane po zakończeniu procesu rekrutacyjnego, a w przypadku nie odebrania dokumentów w ciągu trzech miesięcy od zakończenia rekrutacji dokumentacja zostanie zniszczona komisyjnie.
  10. Zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz.U z 2024 r. poz. 928) ustala się w Urzędzie Miejskim w Lidzbarku Warmińskim „Procedurę zgłoszeń wewnętrznych”, która określa zasady zgłaszania naruszeń prawa, podejmowania działań następczych oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń naruszenia prawa (sygnalistów). Procedura jest dostępna pod adresem: https://bip.lidzbarkw.pl/10163/Sygnalisci/  Każda osoba kandydująca na stanowisko w Urzędzie Miejskim w Lidzbarku Warmińskim uczestnicząc w procesie rekrutacji nabywa prawa do dokonywania zgłoszeń wewnętrznych zgodnie z przyjęta procedurą.
 
 

Załączniki