Ekran szczegółów informacji
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Ogłoszenie o terminie Sesji Rady Miejskiej
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2024-07-16 12:40:19 przez Patrycja Raszewska
Akapit nr - brak tytułu
O G ŁO S Z E N I E
Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 609 z późn. zm.) podaję do wiadomości, że została zwołana IV Sesja Rady Miejskiej w Lidzbarku Warmińskim na dzień 24 lipca 2024 roku (poniedziałek).
Projekt porządku obrad przewiduje:
1. Otwarcie obrad.
2. Zatwierdzenie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu Nr III/2024 z poprzedniej sesji.
4. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.
5. Dyskusja nad sprawozdaniem Burmistrza.
6. Uchwała w sprawie nadania tytułu Zasłużony Obywatel Lidzbarka Warmińskiego.
7. Uchwała w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego miasta Lidzbark Warmiński.
8. Uchwała w sprawie ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Miejską Lidzbark Warmiński oraz określenia granic ich obwodów od 1 września 2024 r.
9. Uchwała w sprawie zmiany uchwały w sprawie likwidacji Miejskiego Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół i Przedszkoli w Lidzbarku Warmińskim i utworzenia Centrum Usług Wspólnych i nadania statutu.
10. Uchwała w sprawie zamiany nieruchomości będących własnością Gminy Miejskiej Lidzbark Warmiński na nieruchomości gruntowe stanowiące własność Skarbu Państwa – Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, zarząd Nadleśnictwo Wichrowo.
11. Uchwała w sprawie określenia zasad gospodarki nieruchomościami Gminy Miejskiej Lidzbark Warmiński.
12. Uchwała w sprawie przyjęcia aktualizacji „Założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta Lidzbark Warmiński na lata 2013-2028”.
13. Uchwała w sprawie zmian w budżecie miasta 2024 r.
14. Uchwała w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Lidzbark Warmiński na lata 2024-2035.
15. Interpelacje Radnych.
16. Zapytania Radnych.
17. Wnioski i petycje Obywateli.
18. Zamknięcie obrad.
3. Przyjęcie protokołu Nr III/2024 z poprzedniej sesji.
4. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.
5. Dyskusja nad sprawozdaniem Burmistrza.
6. Uchwała w sprawie nadania tytułu Zasłużony Obywatel Lidzbarka Warmińskiego.
7. Uchwała w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego miasta Lidzbark Warmiński.
8. Uchwała w sprawie ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Miejską Lidzbark Warmiński oraz określenia granic ich obwodów od 1 września 2024 r.
9. Uchwała w sprawie zmiany uchwały w sprawie likwidacji Miejskiego Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół i Przedszkoli w Lidzbarku Warmińskim i utworzenia Centrum Usług Wspólnych i nadania statutu.
10. Uchwała w sprawie zamiany nieruchomości będących własnością Gminy Miejskiej Lidzbark Warmiński na nieruchomości gruntowe stanowiące własność Skarbu Państwa – Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, zarząd Nadleśnictwo Wichrowo.
11. Uchwała w sprawie określenia zasad gospodarki nieruchomościami Gminy Miejskiej Lidzbark Warmiński.
12. Uchwała w sprawie przyjęcia aktualizacji „Założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta Lidzbark Warmiński na lata 2013-2028”.
13. Uchwała w sprawie zmian w budżecie miasta 2024 r.
14. Uchwała w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Lidzbark Warmiński na lata 2024-2035.
15. Interpelacje Radnych.
16. Zapytania Radnych.
17. Wnioski i petycje Obywateli.
18. Zamknięcie obrad.
Sesja Rady Miejskiej odbędzie się w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Lidzbarku Warmińskim ul. Aleksandra Świętochowskiego 14 – początek obrad godz. 14.30.
Przewodnicząca Rady Miejskiej
/-/ Dorota Michalak