ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 23Drukuj informację Ogłoszenie numer: 23

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: podinspektor

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: REFERAT GEODEZJI I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI

Data udostępnienia: 2024-02-13

Ogłoszono dnia: 2024-02-13

Termin składania dokumentów: 2024-02-23 15:00:00

Nr ogłoszenia: 23

Zlecający: Burmistrz Lidzbarka Warmińskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. jest obywatelem polskim.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. mile widziane wykształcenie wyższe w kierunku gospodarki nieruchomościami, administracji, ekonomii,
  2. samodzielność, wysoka kultura osobista, kreatywność, komunikatywność,
  3. doświadczenie w pracy związanej z ustawą o gospodarce nieruchomościami, obsługą petentów,
  4.  znajomość obsługi komputera, obsługi standardowych aplikacji Windows (Word, Excel), oraz poczty elektronicznej i Internetu,
  5. umiejętność redagowania pism, logicznego myślenia,
  6. znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawa prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawa o zamówieniach publicznych, Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie określenia sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości,
  7. mile widziane prawo jazdy minimum kat. B,
  8. zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnością.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Prowadzenie spraw związanych z dzierżawą gruntu, prowadzenie spraw z zakresu  nazewnictwa ulic, placów i rond, przejmowanie na własność Gminy Miejskiej gruntów niezabudowanych, dokonywanie zamiany gruntów wolnych od zabudowy, sprzedaż gruntów przeznaczonych pod zabudowę, przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń, prowadzenie spraw związanych z użyczeniem nieruchomości, aktualizacja i ustalanie opłat rocznych oraz stawek procentowych opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego gruntów, ustalanie odszkodowań za przejmowane grunty wydzielone pod budownictwo oraz ustalanie na wniosek zainteresowanych wysokości odszkodowań za szkody, wygaszanie, rozwiązywanie i przedłużanie użytkowania wieczystego nieruchomości niezabudowanej, kontrola zagospodarowania działek – sprawdzanie realizacji terminów zabudowy działek, obsługa programu RESPONS moduł nieruchomości (dzierżawa, użytkowanie wieczyste),  EWOPIS, EWMAPA i UMOWY.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W Urzędzie Miasta w Lidzbarku Warmińskim w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy,
  2. list motywacyjny,
  3. dokumenty poświadczające wykształcenie,
  4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  5. kserokopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających uprawnienia, umiejetności i kwalifikacje,
  6. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
  7. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych,
  8. kopia  dokumentu  potwierdzającego  niepełnosprawność  (w  przypadku,  gdy kandydat, zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym  mowa  w  art.  13a  ust.  2 ustawy  o  pracownikach  samorządowych -pierwszeństwo  w zatrudnieniu  na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje  osobie  niepełnosprawnej,  o  ile  znajduje  się  w  gronie  wyłonionych kandydatów).

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-02-23 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą na adres: Urząd Miejski  11-100 Lidzbark Warmiński ul. Świętochowskiego 14 z dopiskiem: Dotyczy: " Podinspektor w Referacie Geodezji i gospodarki nieruchomościami" w terminie do dnia 23.02.2024r. do godz. 15:00.
Istnieje możliwość aby osoby niepełnosprawne przesyłały dokumenty aplikacyjne w postaci elektronicznej, podpisane podpisem osobistym, zaufanym lub kwalifikowanym na adres: Skrzynka Podawcza na E-PUAP -  /2809011/skrytka
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 0-89-767-85-16. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do II etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie dalszego postępowania rekrutacyjnego. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Lidzbaku Warmińskim oraz na tablicy ogłoszeń w urzędzie ul. Świętochowskiego 14.
Jednocześnie informuję o możliwości odstąpienia od naboru bez podania przyczyny.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

KLAUZULA INFORMACYJNA
dotycząca realizacji zdań związanych z procesem rekrutacji
Zgodnie z obowiązkiem nałożonym art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO), poniżej przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:
  1. administratorem danych osobowych jest Burmistrz Lidzbarka Warmińskiego, 11-100 Lidzbark Warmiński ul. Świętochowskiego 14, tel 897678500, adres e-mail: um@lidzbarkw.pl (dalej: Administrator).
  2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt jest możliwy pod adresem email: d.ejsmont@lidzbarkw.pl, tel.897678539
  3. dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji pracowników. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
  4. dane osobowe nie będą przekazywane podmiotom zewnętrznym.
  5. dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od daty ogłoszenia wyników naboru.
  6. do wskazanego terminu składania ofert w ogłoszeniu przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, jak również prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  7. jeżeli uważa Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe uczestniczenie w procesie rekrutacji.
  9. Dokumenty aplikacyjne w przypadku nie wybrania Pana/Pani na stanowisko opisane w ogłoszeniu rekrutacyjnym mogą być odebrane po zakończeniu procesu rekrutacyjnego, a w przypadku nie odebrania dokumentów w ciągu trzech miesięcy od zakończenia rekrutacji dokumentacja zostanie zniszczona komisyjnie.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Izabela Niedźwiedzka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-13 14:12:01
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Adrian Piotrowicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-13 14:12:12
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Adrian Piotrowicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-01 14:19:32
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
966 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony