Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 7Drukuj informację Ogłoszenie numer: 7Szczegóły informacji
Ogłoszenie: podinspektor
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: organizacyjny i spraw obywatelskich
Data udostępnienia: 2021-09-01
Ogłoszono dnia: 2021-09-01
Termin składania dokumentów: 2021-09-10 15:00:00
Nr ogłoszenia: 7
Zlecający: Burmistrz Lidzbarka Warmińskiego
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe administracja, ekonomia
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- nieposzlakowana opinia,
- jest obywatelem polskim,
b. Wymagania dodatkowe:
- samodzielność, wysoka kultura osobista, kreatywność, komunikatywność,
- umiejętność redagowania pism, logicznego myślenia,
- umiejętność pracy w zespole,
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
- znajomość ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość ustawy – Prawo zamówień publicznych,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń towarzyszących.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- techniczna i merytoryczna obsługa sekretariatu,
- współuczestniczenie w prowadzeniu terminarza narad i spotkań Burmistrza,
- organizowanie przyjęć interesantów przez Burmistrza,
- zamawianie i codzienny rozdział prasy,
- zamawianie pieczęci urzędowych, prowadzenie ewidencji oraz właściwe ich przechowywanie,
- pisanie zleconych pism,
- prowadzenie ewidencji upoważnień osób do działania w imieniu Burmistrza,
- prowadzenie ewidencji delegacji służbowych,
- prowadzenie książki kontroli zewnętrznych urzędu,
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosi nie mniej niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
- CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy,
- list motywacyjny,
- dokumenty poświadczające wykształcenie,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających uprawnienia, umiejętności i kwalifikacje,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych,
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2021-09-10 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub pocztą na adres: Urząd Miejski 11-100 Lidzbark Warmiński ul. Świętochowskiego 14 z dopiskiem: Dotyczy: “PODINSPEKTOR - NABÓR W REFERACIE ORGANIZACYJNYM I SPRAW OBYWATELSKICH” w terminie do dnia 10.09.2021 r. do godz. 15:00.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 0-89-767-85-16.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zakwalifikowani do II etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie dalszego postępowania rekrutacyjnego.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu oraz na tablicy ogłoszeń w urzędzie ul. Świętochowskiego 14, I piętro.
Jednocześnie informuję o możliwości odstąpienia od naboru bez podania przyczyny.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
OŚWIADCZENIE
Ja niżej podpisany/a……………………………………..wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w związku ze złożoną aplikacją w celu rekrutacji na stanowisko podinspektora w Urzędzie Miejskim w Lidzbarku Warmińskim
KLAUZULA INFORMACYJNA
dotycząca realizacji zdań związanych z procesem rekrutacji
Zgodnie z obowiązkiem nałożonym art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO), poniżej przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:
- administratorem danych osobowych jest Burmistrz Lidzbarka Warmińskiego, 11-100 Lidzbark Warmiński ul. Świętochowskiego 14, tel 897678500, adres e-mail: um@lidzbarkw.pl (dalej: Administrator).
- Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt jest możliwy pod adresem email: d.ejsmont@lidzbarkw.pl, tel.897678539
- dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji pracowników. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
- dane osobowe nie będą przekazywane podmiotom zewnętrznym.
- dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od daty ogłoszenia wyników naboru.
- do wskazanego terminu składania ofert w ogłoszeniu przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, jak również prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
- jeżeli uważa Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe uczestniczenie w procesie rekrutacji.
- Dokumenty aplikacyjne w przypadku nie wybrania Pana/Pani na stanowisko opisane w ogłoszeniu rekrutacyjnym mogą być odebrane po zakończeniu procesu rekrutacyjnego, a w przypadku nie odebrania dokumentów w ciągu trzech miesięcy od zakończenia rekrutacji dokumentacja zostanie zniszczona komisyjnie.
……………………………………………….
(podpis)
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-09-01 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wiesław Skrętkowski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-09-01 10:17:54 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Adrian Piotrowicz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-09-01 10:18:05 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Adrian Piotrowicz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-09-20 13:13:39 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4303 raz(y) |