Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: podinspektor
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat finansowy
Data udostępnienia: 2022-07-05
Ogłoszono dnia: 2022-07-05
Termin składania dokumentów: 2022-07-15 10:00:00
Nr ogłoszenia: 18
Zlecający: Burmistrz Lidzbarka Warmińskiego
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- nieposzlakowana opinia,
- jest obywatelem polskim.
b. Wymagania dodatkowe:
- samodzielność, wysoka kultura osobista, kreatywność, komunikatywność,
- znajomość obsługi komputera, obsługi standardowych aplikacji Windows (Word, Excel), oraz poczty elektronicznej i internetu,
- umiejętność pracy w zespole,
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
- znajomość ustawy o finansach publicznych,
- znajomość ustawy o podatkach i opłatach lokalnych,
- znajomość ustawy o podatku rolnym,
- znajomość ustawy o podatku leśnym,
- znajomość ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego,
- mile widziany staż pracy w księgowości,
- mile widziane wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii, finansów itp.,
- zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnością.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie całości spraw związanych z wymiarem podatku od środków transportowych,
- prowadzenie całości spraw związanych z wymiarem podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego osób prawnych,
- przygotowanie projektów aktów prawnych dotyczących podatków i opłat lokalnych,
- sporządzanie kwartalnych sprawozdań z wpływów podatku rolnego od osób prawnych i fizycznych dla Izby Rolniczej,
- prowadzenie spraw z zakresu pomocy de minimis i pomocy publicznej w podatkach i opłatach lokalnych,
- przeprowadzanie kontroli oraz czynności sprawdzających dotyczącej podatku od nieruchomości,
- prowadzenie spraw wynikających z ustawy o zwrocie podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej,
- znajomość w prowadzeniu spraw związanych z wymiarem podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego osób fizycznych, w tym wydawanie decyzji,
- przygotowanie projektów aktów prawnych dotyczących podatków i opłat lokalnych,
- sporządzanie kwartalnych sprawozdań dotyczących wymiaru podatków od nieruchomości, rolnego, leśnego osób fizycznych,
- znajomość w prowadzeniu spraw dotyczących udzielania ulg i zwolnień w zakresie zobowiązań podatkowych i opłat lokalnych,
- przeprowadzanie kontroli oraz czynności sprawdzających dotyczącej podatku od nieruchomości,
- obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.
V. Wymagane dokumenty:
- CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy,
- list motywacyjny,
- dokumenty poświadczające wykształcenie,
- kwestionariusz osobowy,
- kserokopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających uprawnienia, umiejetności i kwalifikacje,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku, gdy kandydat, zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych -pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie wyłonionych kandydatów).
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2022-07-15 10:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą na adres: Urząd Miejski 11-100 Lidzbark Warmiński ul. Aleksandra Świętochowskiego 14 z dopiskiem: Dotyczy: " Podinspektor w Referacie Finansowym" w terminie do dnia 15.07.2022r. do godz. 10.00.
Istnieje możliwość aby osoby niepełnosprawne przesyłały dokumenty aplikacyjne w postaci elektronicznej, podpisane podpisem osobistym, zaufanym lub kwalifikowanym na adres: Skrzynka Podawcza na E-PUAP - /2809011/skrytka
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 0-89-767-85-16. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do II etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie dalszego postępowania rekrutacyjnego. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Lidzbaku Warmińskim oraz na tablicy ogłoszeń w urzędzie ul. Aleksandra Świętochowskiego 14.
Jednocześnie informuję o możliwości odstąpienia od naboru bez podania przyczyny.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
OŚWIADCZENIE
Ja niżej podpisany/a……………………………………..wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w związku ze złożoną aplikacją w celu rekrutacji na stanowisko Podinspektor w Referacie Finansowym w Urzędzie Miejskim w Lidzbarku Warmińskim
KLAUZULA INFORMACYJNA
dotycząca realizacji zdań związanych z procesem rekrutacji
Zgodnie z obowiązkiem nałożonym art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO), poniżej przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:
- administratorem danych osobowych jest Burmistrz Lidzbarka Warmińskiego, 11-100 Lidzbark Warmiński ul. Świętochowskiego 14, tel 897678500, adres e-mail: um@lidzbarkw.pl (dalej: Administrator).
- Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt jest możliwy pod adresem email: d.ejsmont@lidzbarkw.pl, tel.897678539
- dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji pracowników. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
- dane osobowe nie będą przekazywane podmiotom zewnętrznym.
- dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od daty ogłoszenia wyników naboru.
- do wskazanego terminu składania ofert w ogłoszeniu przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, jak również prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
- jeżeli uważa Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe uczestniczenie w procesie rekrutacji.
- Dokumenty aplikacyjne w przypadku nie wybrania Pana/Pani na stanowisko opisane w ogłoszeniu rekrutacyjnym mogą być odebrane po zakończeniu procesu rekrutacyjnego, a w przypadku nie odebrania dokumentów w ciągu trzech miesięcy od zakończenia rekrutacji dokumentacja zostanie zniszczona komisyjnie
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-07-04 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Izabela Niedźwiedzka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-07-05 10:00:16 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Adrian Piotrowicz |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-07-05 10:00:29 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Adrian Piotrowicz |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-07-22 12:20:57 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4115 raz(y) |