ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Ogłoszenie o terminie Sesji Rady Miejskiej

Informacja ogłoszona dnia 2024-05-17 13:07:08 przez Patrycja Raszewska, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

O G ŁO S Z E N I E
 
Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 609) podaję do wiadomości, że została zwołana II Sesja Rady Miejskiej w Lidzbarku Warmińskim na dzień 28 maja 2024 roku (wtorek).
Projekt porządku obrad przewiduje:
  1. Otwarcie obrad.
  2. Zatwierdzenie porządku obrad.
  3. Wręczenie zaświadczenia o wyborze i złożenie ślubowania przez Radną.
  4. Przyjęcie protokołu Nr I/2024 z poprzedniej sesji.
  5. Sprawozdanie Burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym.
  6. Dyskusja nad sprawozdaniem Burmistrza.
  7. Uchwała w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszarów Miasta Lidzbark Warmiński położonych przy ul. Kościuszki, ul. Krzywej i ul. Leśnej (3 tereny).
  8. Uchwała w sprawie przyjęcia zadania z zakresu administracji rządowej dotyczącego utrzymania grobów i cmentarzy wojennych w 2024 r.
  9. Uchwała w sprawie zmiany uchwały w sprawie Wieloletniego Programu Gospodarowania Mieszkaniowym Zasobem Gminy Miejskiej Lidzbark Warmiński na lata 2023 – 2027.
  10. Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na przedłużenie umowy dzierżawy zawartej na grunt komunalny położony w granicach administracyjnych miasta Lidzbark Warmiński.
  11. Uchwała w sprawie wyrażania zgody na udzielenie bonifikaty przy sprzedaży w drodze bezprzetargowej lokalu mieszkalnego, na rzecz jego najemcy.
  12. Uchwała w sprawie wyrażania zgody na udzielenie bonifikaty przy sprzedaży w drodze bezprzetargowej lokalu mieszkalnego, na rzecz jego najemcy.
  13. Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na nieodpłatne nabycie od Powiatu Lidzbarskiego 50% udziałów w prawie własności nieruchomości i ruchomości obiektu pod nazwą „Termy Warmińskie”.
  14. Uchwała w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Lidzbarskiemu.
  15. Uchwała w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Lidzbarskiemu.
  16. Uchwała w sprawie zwolnienia od podatku od nieruchomości.
  17. Uchwała w sprawie zmiany uchwały Nr LXXV/572/2023 Rady Miejskiej w Lidzbarku Warmińskim z dnia 25 października 2023 r. w sprawie wprowadzenia, ustalenia wysokości opłaty targowej, terminów płatności oraz sposobu jej poboru na 2024 rok.
  18. Uchwała w sprawie zmian w budżecie miasta 2024 r.
  19. Uchwała w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Lidzbark Warmiński na lata 2024-2035.
  20. Uchwała w sprawie zmiany uchwały w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej oraz jej składu osobowego.
  21. Uchwała w sprawie zmiany uchwały w sprawie powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji oraz jej składu osobowego.
  22. Uchwała w sprawie zmiany uchwały w sprawie powołania składów osobowych Komisji Rady Miejskiej.
  23. Uchwała w sprawie zatwierdzenia planów pracy Komisji Rady Miejskiej na 2024 r.
  24. Uchwała w sprawie zatwierdzenia planu kontroli Komisji Rewizyjnej na 2024 r.
  25. Zatwierdzenie planu pracy Rady Miejskiej w Lidzbarku Warmińskim na 2024 rok.
  26. Ocena zasobów pomocy społecznej, za rok 2023, dla gminy miejskiej Lidzbark Warmiński.
  27. Interpelacje Radnych.
  28. Zapytania Radnych.
  29. Wnioski i petycje Obywateli.
  30. Zamknięcie obrad.
Sesja Rady Miejskiej odbędzie się w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Lidzbarku Warmińskim ul. Aleksandra Świętochowskiego 14 – początek obrad godz. 15.00.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-05-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Patrycja Raszewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-05-17 13:02:47
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Patrycja Raszewska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-05-17 13:07:08
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Patrycja Raszewska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-06-14 08:06:21
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
189 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony