Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Szczegóły informacji

ZAWIADOMIENIE-OBWIESZCZENIE Burmistrza Lidzbarka Warmińskiego o wszczęciu postępowania i wystąpieniu do organów współdziałających, znak: GK.6220.3.2022.MP

Informacja ogłoszona dnia 2022-05-04 09:57:51 przez Kamil Mazurowski

Akapit nr 1 - brak tytułu

Lidzbark Warmiński, dnia 28.04.2022 r.
GK.6220.3.2022.MP
  
 
ZAWIADOMIENIE – OBWIESZCZENIE
Burmistrza Lidzbarka  Warmińskiego 
o wszczęciu postępowania
i wystąpieniu do organów współdziałających
 
Na podstawie art. 10 § 1 , art. 49 § 1 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego ( t.j.  DZ.U. z 2021 r. poz.735 ze zm.), w związku z art. 73 ust. 1 ustawy
z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko ( t.j. Dz.U. z 2021 r. poz.2373 ze zm.)
  Zawiadamiam
że na podstawie wniosku z dnia 13.04.2022 r. , złożonego przez firmę Mariusz Hermanowicz Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowo MARDOM, ul. Kolejowa 1, 11-100 Lidzbark Warmiński zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania  decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na ,, Zbieraniu odpadów złomów metali
w Lidzbarku Warmińskim, ul. Szwoleżerów 18 na części działki nr 102 obręb ewidencyjny 6 ”.

Na podstawie  art. 75 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko organem właściwym w sprawie wydania przedmiotowej decyzji jest Burmistrz Lidzbarka Warmińskiego.
                Informuję o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art.10 Kodeksu postępowania administracyjnego do czynnego w nim udziału  w każdym jego stadium. Zgodnie z  art. 28 Kodeksu postępowania administracyjnego stroną jest każdy, czyjego interesu prawnego lub obowiązku dotyczy postępowanie albo kto żąda czynności organu ze względu na swój interes prawny lub obowiązek.
                Informuję o możliwości zapoznania się z dokumentacją w powyższej sprawie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Lidzbarku Warmińskim, ul. Świętochowskiego 14 ( po uprzednim uzgodnieniu 
pod numerem 89 767 85 20) w godz. 8:00- 16:00 Poniedziałek , 7:00 – 15:00 Wtorek – Piątek, oraz
o możliwości składania uwag i wniosków w formie pisemnej , za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym na adres e-mail: . Organem właściwym do rozpatrzenia zgłoszonych uwag i wniosków jest Burmistrz Lidzbarka Warmińskiego.
 
Przedmiotowe przedsięwzięcie zalicza się do grupy przedsięwzięć  mogących potencjalnie znacząco  oddziaływać na środowisko określonych w § 3 ust. 1 pkt 83  Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących  znacząco oddziaływać na środowisko ( Dz. U.
 z 2019 r. poz.  1839).
 
                Zgodnie z art. 64 ust. 1 pkt 1,2 i 4 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko, w toku postępowania zmierzającego do wydania decyzji
o środowiskowych uwarunkowaniach dla niniejszego przedsięwzięcia należy uzyskać opinię Regionalnego Dyrektora Ochrony środowiska w Olsztynie, Państwowego Inspektora Sanitarnego
w Lidzbarku Warmińskim oraz Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarząd Zlewni
 w Olsztynie. Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych opinii pomocniczych i ewentualnych uzgodnień.
               Strona może działać przez pełnomocnika , chyba że charakter czynności wymaga jej osobistego działania. Pełnomocnikiem strony może być osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych. Pełnomocnictwo powinno być udzielone na piśmie, w formie dokumentu elektronicznego lub zgłoszone do protokołu.
                 Strona zamieszkała za granicą lub mająca siedzibę za granicą, jeżeli nie ustanowiła pełnomocnika do prowadzenia sprawy zamieszkałego w kraju, jest obowiązana wskazać w kraju pełnomocnika do doręczeń, chyba że doręczenie następuje  za pomocą środków komunikacji elektronicznej . W razie niewskazania pełnomocnika do doręczeń przeznaczone dla tej strony pisma pozostawia się w aktach sprawy, ze skutkiem doręczenia. Strona może złożyć odpowiedź na pismo wszczynające postępowanie i wyjaśnienia na piśmie.
                W toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu, w tym adresu elektronicznego . W przypadku zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutki prawne.
                Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości przez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Lidzbark Warmiński , wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Lidzbark Warmiński w siedzibie urzędu przy ulicy Świętochowskiego 14.
                 Zgodnie z art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego w wypadku zawiadamiania
o czynnościach organów administracji publicznej przez obwieszczenie lub w inny zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości sposób publicznego ogłaszania , zawiadomienie lub doręczenie uważa się
 za dokonane po upływie 14 dni od publicznego ogłoszenia.
 
 
Publiczne obwieszczenie nastąpiło w dniu 04.05.2022 r.
 
                  Zastępca Burmistrza Lidzbarka Warmińskiego
                                                                                       Tomasz Nykiel
                                                                                                                 
                             
                                                          
                                                                                                                                                                                 
 
Otrzymują :
  1. Strony postępowania przez obwieszczenie zgodnie z art. 49 kpa
  2. a/a
 
Do wiadomości:
1. PHU MARDOM Mariusz Hermanowicz
ul. Kolejowa 1, 11-100 Lidzbark Warmiński
2. Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Olsztynie
Wydział Spraw terenowych I
ul. Wojska Polskiego 1, 82 – 300 Elbląg
3. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny
ul. Orła Białego 6, 11-100 Lidzbark Warmiński
4. Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
Zarząd Zlewni w Olsztynie
ul. Partyzantów ½, 10-522 Olsztyn

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-04-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Prawdzik
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-05-04 09:57:38
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Kamil Mazurowski
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-05-04 09:57:51
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Kamil Mazurowski
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-05-04 09:57:51
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
710 raz(y)