ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: podinspektor

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: organizacyjny i spraw obywatelskich

Data udostępnienia: 2021-06-01

Ogłoszono dnia: 2021-06-01

Termin składania dokumentów: 2021-06-15 15:00:00

Nr ogłoszenia: 3

Zlecający: Burmistrz Lidzbarka Warmińskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za przestępstwa  popełnione umyślnie,
  4. minimum dwuletni staż pracy w instytucjach samorządowych lub administracji publicznej,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. jest obywatelem polskim,
b. Wymagania dodatkowe:
  1. samodzielność, wysoka kultura osobista,  kreatywność, komunikatywność,
  2. umiejętność redagowania pism, logicznego myślenia,
  3. umiejętność pracy w zespole,
  4. znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
  5. znajomość ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego,
  6. znajomość ustawy – Prawo ochrony środowiska,
  7. znajomość ustawy – Prawo zamówień publicznych,
  8. bardzo dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń towarzyszących.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie spraw związanych z programem „Czyste powietrze” między innymi:
    • przekazywanie wnioskodawcom informacji dotyczących programu
    • przeprowadzanie anonimowych ankiet wśród mieszkańców z zakresu ochrony powietrza,
    • pomoc Wnioskodawcom przy rozliczaniu przyznanego dofinansowania,
    • wizyty u mieszkańców, połączone z oceną obecnego źródeł ciepła i potrzebą jego wymiany,
    • organizowanie spotkań informacyjnych o zasadach programu dla mieszkańców itp.
  2. Prowadzenie całości spraw związanych z zamawianiem i gospodarką materiałami biurowymi Urzędu Miasta,
  3. Udzielanie informacji mieszkańcom i przyjmowanie korespondencji w punkcie informacyjnym Urzędu,

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosi nie mniej niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1.  CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy,
  2.  list motywacyjny,
  3.  dokumenty poświadczające wykształcenie,
  4.  kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
  5.  kserokopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających uprawnienia, umiejętności i kwalifikacje,
  6.  oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
  7.  oświadczenie  o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych,

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-06-15 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub pocztą na adres:  Urząd Miejski   11-100   Lidzbark Warmiński   ul. Świętochowskiego 14
z dopiskiem: Dotyczy: “ PODINSPEKTOR  - NABÓR W REFERACIE ORGANIZACYJNYM I SPRAW OBYWATELSKICH” w   terminie do dnia    15.06.2021 r.     do  godz. 15,00.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 0-89-767-85-16.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie  nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zakwalifikowani do II etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie dalszego postępowania rekrutacyjnego.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (lidzbarkw-um.bip-wm.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w urzędzie ul. Świętochowskiego 14,  I piętro.
Jednocześnie informuję o możliwości odstąpienia od naboru bez podania przyczyny.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

OŚWIADCZENIE
 
Ja niżej podpisany/a……………………………………..wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w związku ze złożoną aplikacją w celu rekrutacji na stanowisko podinspektora w Urzędzie Miejskim w Lidzbarku Warmińskim
 
 
KLAUZULA INFORMACYJNA
dotycząca realizacji zdań związanych z procesem rekrutacji
Zgodnie z obowiązkiem nałożonym art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO), poniżej przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:
  1. administratorem danych osobowych jest Burmistrz Lidzbarka Warmińskiego, 11-100 Lidzbark Warmiński ul. Świętochowskiego 14, tel 897678500, adres e-mail: um@lidzbarkw.pl                         (dalej: Administrator).
  2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt jest możliwy pod adresem email: d.ejsmont@lidzbarkw.pl, tel.897678539
  3. dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji pracowników. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
  4. dane osobowe nie będą przekazywane podmiotom zewnętrznym.
  5. dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od daty ogłoszenia wyników naboru.
  6. do wskazanego terminu składania ofert w ogłoszeniu przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, jak również prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  7. jeżeli uważa Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe uczestniczenie w procesie rekrutacji.
  9. Dokumenty aplikacyjne w przypadku nie wybrania Pana/Pani na stanowisko opisane w ogłoszeniu rekrutacyjnym mogą być odebrane po zakończeniu procesu rekrutacyjnego, a w przypadku nie odebrania dokumentów w ciągu trzech miesięcy od zakończenia rekrutacji dokumentacja zostanie zniszczona komisyjnie.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-05-31
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wiesław Skrętkowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-06-01 08:26:25
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Adrian Piotrowicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-06-01 08:41:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Adrian Piotrowicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-06-24 07:21:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3554 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony