ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: podinspektor

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: organizacyjny i spraw obywatelskich

Data udostępnienia: 2021-05-18

Ogłoszono dnia: 2021-05-18

Termin składania dokumentów: 2021-05-28 15:00:00

Nr ogłoszenia: 2

Zlecający: Burmistrz Lidzbarka Warmińskiego

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-05-28 15:00:00

VII. Informacje dodatkowe:

BURMISTRZ LIDZBARKA WARMIŃSKIEGO
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO 
PODINSPEKTORA W REFERACIE ORGANIZACYJNYM I SPRAW OBYWATELSKICH 
URZĘDU MIEJSKIEGO W LIDZBARKU WARMIŃSKIM
 
Burmistrz Lidzbarka Warmińskiego ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko Podinspektora  w Referacie Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Lidzbarku Warmińskim
 
  1. Wymagania niezbędne:
    • Wykształcenie średnie techniczne,
    • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    • niekaralność za przestępstwa  popełnione umyślnie,
    • nieposzlakowana opinia,
    • jest obywatelem polskim,
  2. Wymagania dodatkowe:
    • samodzielność, wysoka kultura osobista,  kreatywność, komunikatywność,
    • umiejętność redagowania pism, logicznego myślenia,
    • umiejętność pracy w zespole,
    • znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
    • znajomość ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego,
    • znajomość ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej, oraz przepisy wykonawcze z tym związane,
    • znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami.
  3. Zakres ważniejszych zadań wykonywanych na stanowisku:
    • Prowadzenie rejestru osób i pełnej dokumentacji na potrzeby kwalifikacji wojskowej,
    • prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie nałożenia obowiązku świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony kraju,
    • wydawanie decyzji o przeznaczeniu osób i rzeczy do wykonania świadczeń na rzecz obrony,
    • wydawanie decyzji o konieczności sprawowania przez żołnierza bezpośredniej opieki nad członkiem rodziny,
    • wydawanie decyzji o pokrywaniu należności mieszkaniowych żołnierzom oraz osobom odbywającym służbę wojskową,
    • współpraca z administracją wojskową i policją w zakresie spraw wojskowych i obronnych,
    • opracowywanie i aktualizacja dokumentacji obronnej (stały dyżur, plan ochrony obiektu itp.),
    • administrowanie budynkiem Urzędu Miasta.
 
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych  wynosi nie  mniej niż 6%
  1. Wymagane dokumenty:
    •  CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy,
    •  list motywacyjny,
    •  dokumenty poświadczające wykształcenie,
    •  kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
    •  kserokopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających uprawnienia, umiejętności i kwalifikacje,
    •  oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie
    •  oświadczenie  o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych.
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub pocztą na adres:  Urząd Miejski   11-100   Lidzbark Warmiński   ul. Świętochowskiego 14
z dopiskiem: Dotyczy: “ PODINSPEKTOR- NABÓR w REFERACIE ORGANIZACYJNYM I SPRAW OBYWATELSKICH” w   terminie do dnia    28.05.2021 r.     do  godz. 15:00.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 0-89-767-85-16.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie  nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zakwalifikowani do II etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie dalszego postępowania rekrutacyjnego.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (lidzbarkw-um.bip-wm.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w urzędzie ul. Świętochowskiego 14,  I piętro.
Jednocześnie informuję o możliwości odstąpienia od naboru bez podania przyczyny.
 
 
                                                                                                       
Lidzbark Warmiński, dnia 17.05.2021 r.
                                                                                                               
                                                                                                    
                                                                                                                      BURMISTRZ
                                                                                                                  Jacek Wiśniowski

 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-05-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wiesław Skrętkowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-06-03 22:11:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Adrian Piotrowicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-06-03 22:13:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Adrian Piotrowicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-06-08 08:47:04
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2958 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony