ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 24Drukuj informację Ogłoszenie numer: 24

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: STRAŻNIK STRAŻY MIEJSKIEJ

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Straż Miejska

Data udostępnienia: 2024-02-16

Ogłoszono dnia: 2024-02-16

Termin składania dokumentów: 2024-02-29 10:00:00

Nr ogłoszenia: 24

Zlecający: Burmistrz Lidzbarka Warmińskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie co najmniej średnie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność sądowa (kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za - ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe),
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. jest obywatelem polskim,
  6. ukończone 21 lat,
  7. uregulowany stosunek do służby wojskowej,
  8. stan zdrowia pozwalający na podjęcie stanowiska strażnika, pełna sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
  9. prawo jazdy kat. B.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość ustawy o strażach gminnych,
  2. prawo o ruchu drogowym,
  3. kodeks postępowania administracyjnego,
  4. kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia,
  5. doświadczenie w służbach mundurowych,
  6. dyspozycyjność, komunikatywność, samodzielność, wysoka kultura osobista, kreatywność,
  7. znajomość obsługi komputera i znajomość pakietu Microsoft Office.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Właściwa realizacja zadań i obowiązków nałożonych przez ustawę o strażach gminnych (miejskich), ochrona porządku publicznego na terenie miasta Lidzbark Warmiński, przeciwdziałanie powstawaniu nielegalnych wysypisk, kontrola legalności usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych oraz nieczystości płynnych, kontrola warunków prowadzenia hodowli zwierząt gospodarskich, kontrola kart zwierząt domowych potwierdzających aktualne przeprowadzenie szczepienia ochronnego przeciwko wściekliźnie, egzekwowanie zakazu sprzedaży osobom nieletnim i używania w miejscach publicznych petard oraz innych wyrobów pirotechnicznych i ogłuszających, współdziałanie z Miejską Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w zakresie przeprowadzania kontroli w punktach sprzedaży napojów alkoholowych, kontrola zezwoleń na wykonywanie krajowego zarobkowego przewozu osób, zapobieganie niszczeniu zieleni miejskiej oraz dewastacji zieleni ulicznej, zapobieganie wprowadzaniu zanieczyszczeń do powietrza poprzez spalanie odpadów na powierzchni ziemi lub w urządzeniach do tego nie przeznaczonych, kontrola umieszczania w miejscach publicznych ogłoszeń, plakatów itp.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł poniżej 6%.

V. Wymagane dokumenty:

  1. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy,
  2. list motywacyjny,
  3. dokumenty poświadczające wykształcenie,
  4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  5. kserokopie świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających uprawnienia, umiejetności i kwalifikacje,
  6. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
  7. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-02-29 10:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą na adres: Urząd Miejski  11-100 Lidzbark Warmiński ul. Świętochowskiego 14 z dopiskiem: Dotyczy: "Nabór na stanowisko Strażnika Miejskiego" w terminie do dnia 29.02.2024r. do godz. 10:00.
Istnieje możliwość przesyłania dokumentów aplikacyjnych w postaci elektronicznej, podpisane podpisem osobistym, zaufanym lub kwalifikowanym na adres: Skrzynka Podawcza na E-PUAP -  /2809011/skrytka
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 0-89-767-85-16. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani do II etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie dalszego postępowania rekrutacyjnego. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Lidzbaku Warmińskim oraz na tablicy ogłoszeń w urzędzie ul. Świętochowskiego 14.
Jednocześnie informuję o możliwości odstąpienia od naboru bez podania przyczyny.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

KLAUZULA INFORMACYJNA
dotycząca realizacji zdań związanych z procesem rekrutacji
 
Zgodnie z obowiązkiem nałożonym art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO), poniżej przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:
  1. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Lidzbarka Warmińskiego, 11-100 Lidzbark Warmiński ul. Świętochowskiego 14, tel 897678500, adres e-mail: um@lidzbarkw.pl (dalej: Administrator).
  2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt jest możliwy pod adresem email: d.ejsmont@lidzbarkw.pl, tel.897678539
  3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji pracowników. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
  4. Dane osobowe nie będą przekazywane podmiotom zewnętrznym.
  5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od daty ogłoszenia wyników naboru.
  6. Do wskazanego terminu składania ofert w ogłoszeniu przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, jak również prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  7. Jeżeli uważa Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  8. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe uczestniczenie w procesie rekrutacji.
  9. Dokumenty aplikacyjne w przypadku nie wybrania Pana/Pani na stanowisko opisane w ogłoszeniu rekrutacyjnym mogą być odebrane po zakończeniu procesu rekrutacyjnego, a w przypadku nie odebrania dokumentów w ciągu trzech miesięcy od zakończenia rekrutacji dokumentacja zostanie zniszczona komisyjnie
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Lidzbarku Warmińskim
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Izabela Niedźwiedzka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-16 14:49:34
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Adrian Piotrowicz
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-16 14:49:50
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Adrian Piotrowicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-06 08:12:03
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
848 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony